نوشته شده توسط : علی

یکی از مسائل پرطرفدار در دنیای موسیقی امروز بحث حذف صدای خواننده از روی آهنگ هستش که از گذشته طرفداران بسیاری داشته که دوست داران موسیقی توجه زیادی بهش داشتند، در امر حذف صدای خواننده از روی آهنگ موارد و نکات زیادی مطرح هستش که می‌تونه توی نتیجه کار تاثیر داشته باشه.

ما در یک وب گاها آموزش‌هایی رو برای این‌کار منتشر کردیم که روش حذف صدای خواننده رو توضیح دادیم که مورد توجه کاربران قرار گرفت و با درخواست‌های زیاد تصمیم به این شد که یک مجموع آموزش کامل و مفید رو برای شما تدارک ببینیم .

آموزش حذف صدای خواننده

قبل از هر چیزی به یک توضیح مختصر در مورد ساختار فایل‌های موسیقی و نحوه ضبط یک ترک آهنگ میپردازیم، باید بدونید که در کار ضبط و ایجاد یک آهنگ یا موسیقی تمامی کارها به صورت لایه لایه انجام میشه، یعنی هر صدایی که شما در آهنگ می‌شونید در یک کانال جدا در نرم‌افزار آهنگ سازی قرار می‌گیره که قابل حذف شدن هستش.

صدای خواننده هم در تعداد ضبط‌های مختلف به صورت تکه تکه با لایه‌های جدا در کانال جدای خودش روی آهنگ مورد نظر قرار میگیره و در نهایت خروجی نهایی یک فایل با فرمت ام‌پی‌تری هستش که در اختیار ما قرار می‌گیره.

پس متوجه این موضوع شدید که در هنگام تهیه خروجی از فایل موزیک، تمامی کانال‌های صوتی با هم ادقام شده و بدون دسترسی به فایل اصلی پروژه امکان جدا کردن صدا از موسیقی وجود نداره، و فایل پروژه اصلی هم هیچ‌گاه منتشر نمیشه.

حذف صدای خواننده از روی آهنگ معمولا در استدیو‌های پیشرفته و با دستگاه‌های مخصوص خودش قابل انجامه که در دسترس هر شخصی نیست. حالا ما در این دوره آموزشی، مشابه مطالب قبلی به شما آموزش میدیم به چه صورت بتونید این کار رو تا حدودی انجام بدید و صدای خواننده رو از روی آهنگ کم‌رنگ یا حذف کنید. دقت کنید که اینکار هیچ گاه به صورت ۱۰۰% بدون امکانات پیشرفته امکان پذیر نیست.

حذف صدای خواننده در کامپیوتر

برای داشتن آهنگ خالی بدون صدای خواننده شما با استفاده از نرم‌افزار کامپیوتری audacity که ما در دوره بهتون معرفی می‌کنیم که قسمت کوتاهی از آموزش اون رو در مقاله “آموزش حذف صدای خواننده از روی آهنگ” منتشر کرده بودیم می‌تونید وارد عمل بشید و آهنگ مد نظرتون رو بیکلام کنید.

یعنی ما در دوره به شما نرم افزار audacity را آموزش خواهیم داد که با استفاده از اون بتونید این کار رو انجام بدید.

نرم‌افزارهای متعدد و مختلفی برای انجام اینکار وجود داره که برنامه‌های متفرقه به صورت فانتزی مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی ما با آموزش نرم‌افزار audacity که مخصوص ویرایش فایل‌های صوتی است این کار رو به شما آموزش می‌دهیم.

جدا کردن صدای خواننده در موبایل

تا به حال هیچ نرم‌افزار موبایلی روی سیستم‌ عامل‌های مختلف از جمله اندروید و ios و … به وجود نیومده که بتونه صدا رو از روی آهنگ برای شما برداره و بتونید با یک دکمه در موبایل صدا رو از آهنگتون جدا کنید، پس برای اینکار نیاز به یک کامپیوتر دارید تا نرم‌افزار مورد نظر رو روی اون نصب کنید و بتونید طبق آموزش صدا رو از روی آهنگتون بردارید .

ما پیش‌تر از این در این آموزش یک توضیح و آموزشی کوتاه برای حذف صدای خواننده از آهنگ برای کاربران قرار دادیم و حالا در این دوره آموزشی به طور جزئی و کامل این کار رو آموزش میدیم و شما می‌تونید در پایان در این کار حرفه‌ای بشید .

در این دوره یاد میگیرید که:

  • فایل‌های صوتی رو ویرایش کنید
  • صدای خودتون رو در کامپیوتر با بهترین کیفیت ضبط کنید
  • صدای خواننده رو از روی آهنگ حذف کنید
  • نویز صدا رو کم کنید و کیفیتش رو بالا ببرید
  • صدای خودتون رو روی آهنگ بندازید

همینطور مهارت‌های زیادی در زمینه آهنگ‌سازی و صدا یاد می‌گیرید که قابلیت‌های زیادی از جمله میکس آهنگ‌ها ، ساخت پادکست و … به شما اضافه می‌کنه.

مطالب آموزشی این دوره به صورت متنی در یک فایل PDF و به صورت ویدیویی و کامل آموزش داده شده و در اختیار شما قرار می‌گیره.

پیشنهادی : دانلود آهنگ های بی کلام خواننده ها از سایت بیتستان



:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 9 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید آنلاین بسته های اینترنت همراه اول یا سرویس اینترنت نوترینو در حجم‌ها با قیمت‌های متنوع به مشترکان اپراتور اول ارتباطی کشور ارائه می‌شود. برای اطلاع از قیمت جدید و نحوه فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول در 16 تیر 97 با ما همراه باشید.

بسته های اینترنت همراه اول با نام سرویس اینترنت پر سرعت نوترینو به مشترکان این اپراتور ارائه می‌شود. نوترینو، نام تجاری و ثبت شده‌ی سرویس اینترنت نسل سوم (3G)، نسل چهارم (4G) و نسل چهار و نیم (4.5G) اپراتور همراه اول است و مزایای زیادی نسبت به نسل قبلی اینترنت دارد. تکنولوژی نسل‌های گذشته اینترنت مانند 2G، مبتنی بر سرویس مکالمه بود، اما در نوترینو تکنولوژی مبتنی بر سرویس انتقال دیتا است و امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا و ارتباطات چند رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

بسته های اینترنت همراه اول

با سرویس اینترنت نوترینو، امکان استفاده از خدماتی چون اینترنت پرسرعت، تماس تصویری با کمک نرم افزارهای مربوطه، دانلود ویدیو و امکان دریافت کلیپ‌های تصویری بر روی گوشی، دریافت تصاویر تلویزیونی بر روی گوشی، تبادل حجم زیادی از اطلاعات، دسترسی آسان به اپلیکیشن‌ها، انجام بازی‌های آنلاین و بهره‌مندی پرسرعت از انواع محتواهای ارزش افزوده فراهم می‌شود. امکان استفاده از این سرویس بر روی سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد و استفاده از آن بدون فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول نیز میسر است. برای فعال سازی اینترنت نوترینو کافی است یک پیامک به شماره 8088 ارسال کنید یا کد دستوری #231*10* را شماره‌گیری کنید. همچنین می‌توانید با ارسال پیامک به شماره 8008 تنظیمات اینترنت گوشی خود را دریافت نمایید.

در ادامه می‌توانید انواع بسته های اینترنت همراه اول را به همراه قیمت و نحوه فعال سازی آن‌ها مشاهده کنید:

روش‌های خرید و پرداخت

روش خرید و پرداخت هر یک از بسته های اینترنت همراه اول را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

اطلاع از وضعیت بسته

برای اطلاع از وضعیت بسته خود، حجم باقی مانده، مهلت اعتبار و بسته رزرو از روش زیر استفاده کنید:

بسته های اینترنت همراه اول

بسته‌های اینترنت همراه اول (شهریور 97)

بسته های جدید اینترنت همراه اول با قیمت‌های جدید و حجم‌های متفاوت معرفی شده‌اند و در همین حین، بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز دیگر به چشم نمی‌خورند. بسته‌های اینترنت نسل 3 و 4 همراه اول تحت برند «نوترینو» به مشتریان عرضه می‌شوند. معمولا شرکت‌های مخابراتی با هدف ارائه سرویس‌دهی بهتر به مشتریان، میزان فروش بسته‌های اینترنتی و غیر اینترنتی خود را تحت نظر می‌گیرند و سعی دارند با معرفی بسته‌های مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی، مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. اما ظاهرا این اصل در بسته های جدید اینترنت همراه اول رعایت نشده و نه تنها شاهد معرفی بسته‌هایی با قیمت بالاتر و حجم‌های غیرکاربردی هستیم، بلکه بسته‌های پرطرفدار قدیمی نیز از لیست فروش بسته‌های این کمپانی حذف شده‌اند تا مشترکان به نوعی مجبور به خرید بسته‌های اینترنتی گران‌تر شوند!

بسته‌های ساعات مشخص همراه اول (صبحانت و شبانت)، گروهی از بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته‌ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند.

بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول

بسته های جدید اینترنت همراه اول – نامحدود

بسته‌های نامحدود شبانه، بسته‌های یک روزه، یک هفته و یک ماهه نوترینو با سرعت بدون مرز، با حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه‌روز ارائه می‌شوند.

بسته های اینترنت همراه اول



:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 9 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نتخاب ادکلن بر اساس روحیه، پوست، رنگ‌مو و لب

تاریخچه عطر و ادکلن

بین 5 حسی که هر انسانی داراست، نزدیک‌ترین و عاطفی‌ترین رابطه با حافظه را حس بویایی دارد. از همین‌جا تأثیر فوق‌العاده‌ی عطر و ادکلن بر مغز و حافظه‌ی انسان مشخص می‌شود. ادکلن در قرن 14 میلادی پدید آمد و از قرن 16 میلادی و با پیشرفت صنعت شیشه‌سازی به شکل امروزی آن نزدیک‌تر شد و در قرون 17 و 18 میلادی منطقه‌ی Grasseدر فرانسه به عنوان قلب ادکلن در دنیای آن روز درآمد.

ادکلن عصاره‌ای مایع است که بر حسب میزان الکل آن، به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود که عبارتند از:

1- Eau de Parfum 2-Eau de Toilette 3-Eau Fraiche 4-Eau De Clologne

نوع اول، مختص به عطرهای زنانه است که جزو قوی‌ترین و گرانبهاترین آن‌ها نیز می‌باشد و انواع بعدی به ترتیب ماندگاری کمتری دارند.

ادکلن‌های مردانه "آروماتیک" و از جنبه‌ی‌ کمّی خفیف‌ ولی از جنبه‌ی کیفی قاطع‌ هستند و اغلب از رایحه‌ی انواع چوب، ادویه‌جات و میوه ترکیب شده‌اند.

ادکلن‌های زنانه بیشتر از ترکیب متنوع رایحه‌ی گل‌ها و میوه‌ها به‌وجود می‌آیند. آن‌ها گرم، سنگین و هیجان‌زا بوده و ماندگاریشان نیز بیشتر است.

معرفی چند برند از ادکلن ها معتبر برای شما عزیزان:

خرید ادکلن گوچی

ادکلن black xs

خرید ادکلن ch

 

 

در کدام فصل، چه نوع ادکلنی انتخاب کنیم؟

در فصل پاییز و زمستان به خاطر آلودگی‌های ناشی از وسایل گرمازا و وارونه‌گی‌های هوا بهتر است از ادکلن‌هایی با بوی طبیعی و نسبتاً سنگین‌تر استفاده کنید.

در فصل بهار و تابستان لازم است که از ادکلن‌های خفیف‌تر استفاده شود، در غیر این صورت فقط باعث نفس‌تنگی اطرافیانمان خواهیم شد!

بهتر است ادکلن با کدام‌یک از قسمت‌های بدن تماس یابد؟

نقاط گرم‌تر بدن نقاط مناسب‌تری برای ادکلن زدن است، گردن، پشت گوش، مچ دست، روی نبض که حرارت بیشتری دارد و ضربان قلب در آن‌جا احساس می‌شود. در کل،هر قدر تحرک بیشتری داشته باشید بوی بیشتری از ادکلن شما ساطع خواهد شد.

ادکلن را مستقیماً به بدنتان نزنید، یکی از روش‌های قدیمی اما مؤثر، اسپره‌ی کردن به نوک انگشتان و زدن ادکلن به قسمت پشت گوش است.

اگر صاحب موهای خشک هستید اسپره کردن مستقیم ادکلن به آن باعث خواهد شد که موهایتان خشک‌تر شود. از این کار پرهیز کنید.

به چه میزان از ادکلن استفاده کنیم؟

 

اگر پوستتان چرب است، مقدار کمتری از ادکلن در هر بار استفاده کنید، زیرا ادکلن در پوست چرب به راحتی رایحه‌ی خود را منتشر می‌کند.

اگر پوست خشکی دارید باید کمی بیشتر ادکلن بزنید، زیرا ماندگاری ادکلن در پوست خشک کم‌تر است.

اگر نوع ادکلن شما از خانواده‌ی ادکلن‌های سنگین  Eau de Parfum باشد (اکثر ادکلن‌های زنانه از این نوع هستند) می‌توانید آن را با فاصله‌ی 10تا 15 سانتی‌متریِ خود به هوا اسپره‌ی کرده و از زیر آن رد شوید، زیرا ماندگاری این نوع از ادکلن زیاد است، ولی در سایر انواع ادکلن‌ها این کار مناسب نیست.

 

ازشما تقاضا میکنیم از برند های عطر و ادکلن فروشگاه شیک فام دیدن فرمایید

 



:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 9 / 1397 | نظرات ()