بهترین ادکلن های مردانه
نوشته شده توسط : علی

بهترین ادکلن های مردانه

 

بهترین ادکلن مردانه باید ملاحظه با شرایط خاص و مناسبت های که در آن پوشیده می شود جفت شود.به عنوان مثال ادکلن هایی که روزانه برای محل کار میزنید باید با ادکلن هایی که در مراسم خاص میخواهید حضور پیدا کنید متفاوت باشد. پس در انتخاب خود به عنوان بهترین ادکلن دقت کافی را باید داشته باشید تا شیک و خاص به نظر برسید.ادکلن شما شخصیت شما را نشان میدهد. پس اگر مایل هستید با دنیای عطر و ادکلن های لاکچری بیشتر آشنا شوید خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم .

 

ادکلن ویکتور اند رالف Spicebomb Extreme مردانه

با Spicebomb Extreme، آخرین نسخه به محدوده Spicebomb، حرارت را روشن کنیداین یک تفسیر جدید از عطر و بوی اصلی است که انفجاری مضاعف از همیشه است.این ادکلن با استفاده از انواع توت ها و فلفل سیاه افزایش یافته است. نت های حساس دارچین، زعفران و زیره سبز به راحتی با پایه یونانی چوبی که بسیار اعتیاد آور است ترکیب می کند.

 

ادکلن آزارو مدل Wanted مردانه

اگر شما به رایحه های مردانه شیرین و تند علاقه مند شده اید اما دوست ندارید که کاملا (چه به خاطر قیمت و یا بیش از حد مصنوعی یک عطر) به فروش برسید، Azzaro Wanted یکی از بهترین هاستمن آن را "عروسی" عطرهای مردانه به عنوان عطر و بوی متعادل آن می نامم.به طور منظم در مقایسه با ادکلن ها مانند Invictus است،تعادل شیرین و تند از این عطر چیزی است که مشتریان بیشتر در مورد آن را دوست دارند.

شایان ذکر است: از آنجا که این عطر، عطر طبیعی و غیر غلطی را به ارمغان می آورد، شما می توانید آن را تقریبا در هر کجا، در هر زمان استفاده کنید.

همچنین طول می کشد تمام روز، بنابراین شما مجبور به نگرانی در مورد دوباره اعمال آن پس از یک روز طولانی در دفتر و یا در حالی که در شهر با دوستان خود هستید نباشید.

 

ادکلن ورساچه پور هوم Pour Homme مردانه

اگر شما عطرهای تازه را بر روی شیرینی ترجیح می دهید، Pour Homme پیشنهاد خوبی برای شما میباشد.این عطر و طعم مرکبات بسیار جذاب برای روز در طول ماه های بهار، تابستان و پاییز عالی است (اساسا در تمام طول سال).نت های اولیه از لیمو، نرولی، ترنج و گل رز د میوه با رایحه مرکبات سنبلچه، مریم گلی، سدر و ژرانیم ترکیب شده است.نتهای پایه لوبیا تنکا، مشک و کهربا هستند.

 

ادکلن پاکو رابان مدل 1 Million مردانه

ادکلن  1 Million در سال 2008 طراحی و ساخته شده است.رایحه فوق العاده این عطر باعث ایجاد یک علامت چند وجهی از مردانگی می شود.طراوت گریپ فروت شما را به این عطر خوشگل دعوت می کند، که درنت های اولیه با نعناع و ماندارین خون ترکیب شده است. نتهای پایه موجب هماهنگی نهایی مخلوطی از چرم، چوب سفید، عنبر و اسانس پاستولی اندونزیایی می شود.

پس از ترکیب، نتیجه فقط یک عطر نیست، بلکه ترکیبی ظریف و یکنواخت از اسانس ها است.

 

ادکلن تیری موگلر A*Men Pure Tonka مردانه

در سال 2016 نسخه جدیدی از ادکلن تیری موگلر خود را به نام تیری مگلر تونکا A * Men Pure Tonka به بازار معرفی کرده است.ترکیبات آن به عنوان یک ترکیب شرقی از لوبیا تنکا و اسطوخودوس تازه، آروماتیک اعلام شده است.ستاره در مرکز آن را با سایه های فلز صورتی تزئین کرد

 

ادکلن ورساچ ایروس Eros مردانه

همانند تمام رایحه های Versace این یکی تقریبا جادوگری است. یک عطر کامل برای هر مناسبت

رایحه عطر های مردانه Versace به شما یک طراوت پر جنب و جوش را می دهد با ترکیب آن از برگ نعنا، سیب سبز و پرتقال لیمو

شما ممکن است به یاد آورید که اروس یونانی خدا عشق استکه می تواند مردم را با کمان و فلش خود عاشق کند

رنگ غالب بطری Eros فیروزه ای است،یک رنگ مردانه از خدایان

منبع : https://sites.google.com/site/puzzlemusic2019/odkolon





:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: