توصیه هایی برای انتخاب لباس عروس
نوشته شده توسط : علی

توصیه هایی برای انتخاب لباس عروس

 

نکات مهم در انتخاب لباس عروس

 

با بخش مدل لباس مجله اینترنتی بیست ستون همراه شوید: 

اگر نکات انتخاب لباس عروس را قبل از خرید بدانید، یک انتخاب شیک و مناسب خواهید داشت. برای انتخاب لباس عروس مناسب علاوه بر جنس پارچه، دوخت، مدل، سنگ دوزی و تزئینات آن باید به مکان خرید، زمان و بودجه لباس هم توجه کنید. طراحان لباس عروس تنها به مدل لباس و تناسب آن با اندام عروس تاکید دارند.

 

چند ماه قبل از عروسی انتخاب کنید

برای این که لباس عروس مناسبی انتخاب کنید باید از 6 تا8 ماه قبل از عروسی دست به کار شوید. اگر زمان کم داشته باشید نمی توانید مناسب ترین مدل را انتخاب کنید اما با داشتن زمان همه مدل ها را بررسی می کند و بالاخره بهترین مدل را انتخاب خواهید کرد. اگر بخواهید لباس عروس تان را با توجه به مدل انتخابی خیاط بدوزد با داشتن زمان کافی استرس نخواهید داشت و با کیفیت ترین دوخت را از خیاط تحویل می گیرید.

 

با همسرتان درباره نوع لباس عروس به تفاهم برسید

خیلی از افراد با توجه به عقاید مذهبی خود لباس های پوشیده را می پسندند و بالعکس . قبل از خرید لباس عروس درباره این مساله با همسرتان صحبت کنید زیرا بی توجهی به این مورد باعث هدر رفتن زمان و پول شما خواهد شد.

 

متناسب با اندام تان لباس عروس انتخاب کنید

لباس عروس هایی با دامن پف دار برای خانم هایی که پایین تنه چاق و گلابی شکل دارند مناسب می باشد. مدل های پری دریایی برای خانم هایی که اندام مناسبی دارند پیشنهاد خوبی است. عروس خانم های قد بلند لباس های پرنسسی با دامن فنردار انتخاب کنند چون دامن این لباس عروس خیلی پف دار است و باعث می شود قد عروس کوتاه تر نشان داده شود و عروس های قد کوتاه نباید از این لباس ها استفاده کنند. اگر اندام ظریف و نحیفی دارید نباید لباس های پف دار را انتخاب کنید، لباس عروس های بلند و ماکسی شما را بلندتر نشان می دهد. عروس خانم های قدبلند نباید از لباس عروس ماکسی دنباله دار و بدون پف استفاده کنند. به جای این که لباس عروس تان دنباله دار باشد از یک تور سبک بلند استفاده کنید. در هرصورت متناسب با اندام تان لباس عروس انتخاب کنید تا در آینده پشیمان نشوید. از انتخاب لباس هایی که به نظرتان زیباست اما تناسبی با اندام شما ندارد دوری کنید.

بودجه مورد نظرتان را برای خرید لباس عروس تعیین کنید

قبل از این که به خرید لباس عروس بروید بودجه تان را مشخص کنید . با مشخص شدن بودجه شما برای لباس عروس فروشنده می تواند کمک بهتری به شما کند و این مساله سرعت انتخاب شما را افزایش می دهد.

 

سایز خودتان لباس انتخاب کنید

لباسی انتخاب کنید که سایز فعلی تان باشد زیرا بعد از 6 ماه سایز شما تغییر زیادی نمی کند. اگر می خواهید در طی این مدت رژیم بگیرید لباسی انتخاب کنید که امکان تنگ یا گشاد شدن آن وجود داشته باشد.

در زمان مناسب به خرید لباس عروس بروید

گاهی حراج و تخفیف قیمت های لباس عروس در بعضی سالن ها اطلاع داده می شود و لباس عروس های زیبایی را می توانید در حراجی ها پیدا کنید . این زمان معمولا در اعیاد می باشد که با جستجو در فضای مجازی می توانید نسبت به حراجی های سالن های لباس عروس اطلاع پیدا کنید.

منبع: مجله اینترنتی بیست ستون

 





:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 8 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: