نوشته شده توسط : علی

ارزش انواع گازهای صنعتی و آزمایشگاهی به دلیلی ویژگی های فیزیکی و شیمیایی آن ها است. انواع گازهای صنعتی و آزمایشگاهی به گاز هایی اطلاق می شود که در مقیاس زیاد از منبع گازهای صنعتی به منظور کاربرد در مصارف آزمایشگاهی و یا در صنایع مختلف تولید می شوند.

انواع گازهای صنعتی و آزمایشگاهی به دو شکل گاز و مایع تولید و عرضه می گردند و معمولاً با کپسول به محل مصرف منتقل می شوند. مگر گاز های پر کاربردی که برای ان ها خط لوله در نظر گرفته شود.

برای مثال رایج ترین گاز های جوی نیتروژن، اکسیژن و آرگون هستند و نئون، کریپتون و زنون نیز به عنوان گاز های نادر از هوا استخراج می شوند. متان و هلیوم را از منابع میدان های گاز طبیعی استحصال می کنند و هیدروژن، کربن مونوکسید و کربن دی اکسید را از متان می گیرند.

ارزش گاز های صنعتی و آزمایشگاهی

خرید و فروش گاز صنعتی معمولاً به دلیل داشتن یکی از سه ویژگی مهم واکنش پذیری، بی اثر بودن یا خنک بودن به کار گرفته می شوند و گاز های آزمایشگاهی متناسب با نیاز های آزمایشگاه. ویژگی های گفته شده برای گاز های صنعتی از جمله مواردی هستند که برای تولید یک محصول، نقش محافظتی یا ایجاد کیفیت خاص، کاهش هزینه تولید و … اهمیت پیدا می کنند.

گاز های صنعتی به موارد شناخته شده ای محدود می شود و گاز های آزمایشگاهی تنوع زیادی به تعداد مشتریان دارد.

کاربرد گاز های صنعتی و آزمایشگاهی

این گاز ها در تولید فولاد و دیگر فلزات، پالایشگاه های نفت، کارخانجات دارویی و شیمیایی، تولید قطعات الکترونیکی، صنایع لاستیک و پلاستیک، فرآوری غذا و نوشیدنی، ساخت شیشه، مراقبت های بهداشتی، صنایع کاغذ سازی، محافظت از محیط زیست، گاز حامل سوانگاری (کروماتوگرافی) و گاز های خالص آزمایشگاهی کاربرد دارند.

اکسیژن و هلیوم

گاز های اکسیژن و هلیوم دو گاز به ترتیب پر کاربرد و منحصر به فرد برا مصارف زیادی هستند. گاز اکسیژن در صدر گاز های صنعتی قرار دارد. غنی سازی هوا از اکسیژن برای فعالیت های زیستی در موارد حتی حیاتی محسوب می شود. کاربرد های پزشکی و محیط زیستی تعریف شده برای گاز اکسیژن بی شمارند.

از اکسیژن هم چنین در تولید فلزاتی مانند فولاد، مس، سرب و روی استفاده می کنند. از طرفی گاز هلیوم نیز به دلیل داشتن ویژگی های خاص در کاربرد ها ویژه ای مورد مصرف قرار می گیرد که از جمله ان ها مخلوط گاز تنفسی و گاز حامل دستگاه های سوانگاری (کروماتوگرافی) آزمایشگاهی است.

گاز های بی اثر

به جز هلیوم گاز های دیگری نظیر نئون، آرگون، کریپتون و زنون نیز در دسته ی گاز های بی اثر قرار دارند و به دلیل همین ویژگی در کاربرد های زیادی مصرف می شوند.

انواع گازهای صنعتی و آزمایشگاهی نقش بنیادی در صنعت و آزمایشگاه دارند و کار های اساسی انجام می دهند.

منبع: uigi



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آنتی ویروس اینترنت سکیوریتی نود32 

ESET Internet Security Nod32 آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. ESET Internet Security محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت از ویندوز در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد

.

 

قابلیت های كليدی نرم افزار ESET Internet Security

ThreatSense® technologyچک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...

جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند

محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media

جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس

توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه

پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند.

اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز

آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده(مناسب برای سرعت های پایین)

سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 10

و ...

جهت خرید آنتی ویروس اورجینال کامپیوتر می توانید به سایت فروشگاه آنتی ویروس آنتیما مراجعه نمایید.

www.Antima.ir

کانال تلگرامی سایت آنتیما : https://t.me/antimair

پیج اینستاگرام سایت آنتیما: https://www.instagram.com/antima.ir/

 



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
تعریف پروژه چیست ؟؟

بنا بر تعریف موسسه مدیریت پروژه، تلاش موقتی برای ایجاد یک محصول، خدمات یا نتیجه منحصر به فرد را به عنوان تعریفی از پروژه بیان می‌کند.

در واقع پروژه یک فعالیت مقطعی است که برایش نقطه شروع و پایان تعریف شده و با زمان و منابع خاصی محدود شده است. بر اساس همین تعریف، پروژه یک فعالیت ادامه دار نیست و کاملا منحصر به فرد است. اما شامل دسته ای از فعالیت‌ها می‌شود که برای دستیابی به هدف خاصی طراحی و اجرا می‌شود. بنابراین تیم یک پروژه می‌تواند از افرادی تشکیل شود که معمولا با هم کار نمی‌کنند، (و گاهاً از سازمان‌ها و مناطق جغرافیایی متفاوت هستند).

توسعه یک نرم افزار تجاری، ساخت یک ساختمان یا پل، تلاش امدادی پس از یک فاجعه طبیعی، گسترش فروش به یک بازار جغرافیایی جدید، همه و همه گونه‌هایی از پروژه هستند.

باید اشاره شود که مدیریت پروژه، استفاده از دانش، مهارت‌ها، ابزارها و تکنیک‌هایی است که بر فعالیت‌های پروژه تا حصول هدف نهایی نظارت دارد.

موسسه مدیریت پروژه، مراحل اجرای پروژه را به 5 دسته تقسیم می‌کند:

  1. - آغاز به کار
  2. - برنامه ریزی
  3. - اجرا
  4. - نظارت و کنترل
  5. - خاتمه

دانش مدیریت پروژه در ده حوزه ترسیم شده است:

  1. - ادغام
  2. - محدوده
  3. - زمان
  4. - هزینه
  5. - کیفیت
  6. - تدارکات
  7. - منابع انسانی
  8. - ارتباطات
  9. - مدیریت ریسک
  10. - مدیریت ذینفعان

قطعا موارد یاد شده مربوط به تمام زمینه های مدیریتی می‌شود. اما مدیریت پروژه تمرکز بخصوصی بر هدف، منابع و برنامه هر پروژه دارد. با رشد سریع مدیریت پروژه در جهان، اهمیت آن روز به روز بیش‌تر مشخص می‌شود. در حسابداری مبتنی بر پروژه می‌بایست علاوه بر حفظ نگرشی بر حساب‌های کل سازمان، حساب هر موجودیت را در هر پروژه، به طور خاص و تفکیک شده نگهداری و محاسبه کرد.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر به فروشگاه پروژه مراجعه کنید..



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
ویژگی های فرش 1000 شانه چیست؟

خیلی از افراد عادی نمی دانند که فرش 1000 شانه به چه فرشی گفته می شود. در این مطلب ما قصد داریم در مورد ویژگی های فرش 1000 شانه ماشینی توضیحات بیشتری بدهیم.

در حال حاضر با گران شدن قالی های دست بافت و طراحی های زیبا برای فرش های ماشینی ، مصرف کنندگان علاقه بیشتری برای خرید قالی های ماشینی از خود نشان می دهند و در این بین فرش 1000 شانه و 1200 شانه جزء فرش های محبوب و باکیفیت محسوب می شود. اما اصولا فرش 1000 شانه به چه فرشی گفته می شود و مثلا فرش 1000 شانه با 1200 شانه یا 700 شانه چه تفاوت هایی دارد؟

 

 شانه در فرش 1000 شانه

در کارخانه هایی که قالی ماشینی بافته می شود دستگاههایی وجود دارد که این دستگاهها قسمتی به نام شانه دارند و فرایند بافت به این شکل است که تار قالی از بین این شانه عبور می کند. در مفهوم تخصصی به تراکم عرضی قالی در قسمت گره هایی که بافته می شود، شانه می گویند و واحد شانه متر است.برای مثال فرش 1000 شانه 1000 گره در عرض دارد و بعد گره ها در یک پنجم و یا یک دهم در مترمربع قالی، محاسبه می شوند و با همین مقیاس شانه فرش تعیین می گردد. همین موضوع از تفاوت های اصلی قالی های 1000 شانه با 1200و یا 700 و 500 شانه محسوب می شود که البته تعداد شانه ارتباط مستقیم با کیفیت قالی دارد.

تراکم در فرش 1000 شانه چیست؟

به جزء شانه واژه دیگری هم در قالی های ماشینی زیاد گفته می شود و آن تراکم است. بنابر توضیحات بالا شانه به گره های عرضی گفته می شد که در قالی می بافند اما تراکم به گره هایی گفته می شود که در طول فرش و در هر یک متر مربع آن بافته می شود. در واقع هر چه تراکم یک قالی بیشتر باشد دوام و ماندگاری قالی هم بیشتر بوده و سفت تر و محکم تر به نظر می رسد. در مورد شانه هر چه شانه فرش بیشتر و بالاتر باشد ظاهر فرش ظریف تر و بافت آن ریزتر به نظر می رسد. قالی هایی که شانه بالاتری دارند به لحاظ ظاهری شباهت بیشتری با قالی های دستباف دارند.

انواع تراکم در قالی های ماشینی

همانطور که اشاره کردیم قالی ها در تراکم های متفاوتی بافته می شوند. مثلا قالی با تراکم 2550 و شانه 700 و یا فرش 1000 شانه و تراکم 3000 و یا فرش 1200 شانه با تراکم 3600 که البته این آخری بالاترین تراکم بافته شده در فرش ماشینی است. همه این اعداد به صورت مستقیم در ظرافت و لطافت و ریز بافت بودن قالی اثر مستقیم گذاشته و متعاقب آن روی قیمت محصول هم موثر خواهند بود.

 

فرش1000 شانه چه خصوصیاتی دارد؟

عموما فرش 1000شانه با تراکم 3000 بافته می شود و جنس نخ را در آن از پنبه و آکریلیک هیت ست می گیرند. همچنین فرش ماشینی 1000 شانه در دو دسته هشت رنگ و ده رنگ بافته شده و نسبت به فرش 700 شانه ریز بافت تر می باشد و برای همین با فرش دستباف شباهت زیادی دارد.
همه موارد و ویژگی های گفته شده در قیمت نهایی محصول اثر گذاشته و قاعدتا قالی های 1000 شانه قیمت بیشتری نسبت به 700 شانه یا 500 شانه دارند.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

وظایف اولیه مشاوره خانواده از دید روانشناسی چیست؟

مشاور روانشناسی وظایف بسیاری دارند که از میان آنها میتوان به ارزیابی خانواده، زود درمانی، خانواده درمانی، آموزش و تمرین و مطالعه درباب موضوعات مربوط به خانواده و بهبود آن اشاره کرد.

برای نیل به اهداف فوق بسیاری از مشاورین خانواده با برگزاری کلاس های آموزشی، پرکشاپ ها و سمینار اقدام به آموزش خانواده ها به صورت عام و عمومی میکنند.

به عبارت دیگه افراد متخصص در رشته روانشناسی میباشند که به موضوعات مربوط به خانواده و کودکان میپردازند.

هدف آنها محافظت از حقوق افراد در خانواده و تعریف صحیح برای تمامی افراد میباشد.

مشاوره-خانواده-چیست؟

مشاوره روانشناسی خانواده یکی از مهم ترین اقدامات برای حفظ سلامت خانواده و به تبع آنها جامعه و کشور میباشد.

این نوع مشاوره را میتوان ابتدایی ترین اقدامات افراد آگاه در راستای حفظ بنیان خانواده از تمامی جهات دانست.

کجا میتوان از خدمات مشاوره روانشناسی خانواده استفاده کرد؟

به طور عام میتوان در کلینیک روانشناسی، بیمارستان ها، کلینیک ها، مدارس  و به طور کل در مراکز درمانی از خدمات مشاوره خانواده استفاده کرد.

بهترین مشاور خانواده چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

از ویژگی های خانواده خوب این است که باید صبور باشد و به تمام حرف های شما گوش دهد.

این از بارزترین مشخصه های افراد شاغل در این رشته است.

معمولا افراد به صورت دو نفره (زن و شوهر) به مشاوره خانواده مراجعه میکنند.

به همین خاطر مشاور باید صبور باشد و صحبت های آنها را به خوبی گوش و بعد تحلیل کند.

آشنایی با علم روانشناسی از دیگر ویژگی های یک مشاور خانواده خوب است.

علم روانشناسی قدرت تحلیل به مشاور میدهد

به او اجازه میدهد بر اساس آموخته های علمی و تجربیاتی که کسب کرده است بهترین پیشنهادات را ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اجاره ماشین در کیش

کیش رویایی چنان حرف برای گفتن دارد و آنقدر جاذبه های رنگین را مهمان لحظات شما خواهد کرد که سفرتان پر می شود از عطر دل انگیز خاطراتی ناب و فراموش نشدنی، هوایش فرح بخش است و خیابان هایش وسیع و خلوت و جان می دهد برای رانندگی بی دغدغه و بی ترافیک، فرقی نمی کند دیدن ساحل نقره ای یا آفتاب طلایی در کنار آبی دریا ، هدف تان از سفر به کیش باشد یا دیدن جاذبه هایی که در گوشه و کناراین جزیرۀ با شکوه خودنمایی می کنند، به هر حال در این خطه آنچه چشمان شما را بیش از همه به خود خیره می کند، سرسبزی و طراوت وصف ناپذیری است که گاه خود را در قالب جنگل به شما نشان می دهد و گاه به صورت باغ هایی پر از میوه و گاه با خیابان هایی که مزین به لباس هایی زیبا از گل ها و چمن زارها و درختان شده اند، کیش را می توان هنرمندی کامل خداوند دانست که هر تکه اش را به گونه ای بی نظیر آراسته و تمام زیبایی هایی را که شما در اقصا نقاط جهان به دنبال آن بوده اید را در این شهر ساحلی به شکلی اعجاب انگیز قرار داده است، اگر بتوانید از اسکله های تفریحی که شما را لبریز از نشاط می کنند دل بکنید، پارک ساحلی مرجان، شهر حریره، شهر زیر زمینی کاریز، پیست دو چرخه سواری، پارک های آبی و... سفر شما را پر از حس هیجان و نشاط خواهند کرد و هر آنچه در یک سفر بدان نیازمند هستید را در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

مزایای اجاره ماشین در کیش:

از همین ابتدا خیال تان را در مورد جاذبه های کیش و پر تعداد بودن آنها راحت کنیم به گونه ای که به این زودی ها سر تمام شدن نداشته و دیدن و حظ بردن از آنها نیاز به صرف زمان زیاد دارد پس برای کامل کردن شهد و شیرینی سفر خود به اجاره ماشین در کیش فکر کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره را ببرید، در این میان تصور کرایه تاکسی نیز یک ایده نامناسب خواهد بود البته برای کسانی که تمایل دارند سفری مقرون به صرفه را تجربه نمایند، شرکت سام سیر نوین کیش سال ها مفتخر است که در زمینه اجاره انواع ماشین های شاسی بلند و اقتصادی به ارائه خدمات پرداخته و هموطنان عزیزش را در شهر زیبای کیش با تنوع این خدمات شگفت زده نموده است، 20% تخفیف از قیمت مصوب اتحادیه از مزایایی است که می تواند نمادی بر حسن انتخاب این برند باشد، کارواش خودروی تحویلی و ارائه قرار داد رسمی با سربرگ شرکت نیز از مزایای دیگر اعتماد  به سام سیر است که توانسته درصد بالای رضایت مندی هم وطنان عزیزمان را کسب نماید.

 

اجاره ماشین در کیش به علت صرفه اقتصادی و خیابان های مجهز، از سوی مسافران با استقبال بالایی روبرو است از این جهت اتحادیه ای برای ساماندهی امور مربوط به چنین فعالیتی در کیش احداث گشته که با نام رنت شناخته می شود و به تمام شرکت هایی که به انجام این امور می پردازند رنت کار نامیده می شوند، شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از 20 سال سابقه در امر رنت کار در کیش توانسته با تجربه بالای خود، نیاز مشتریانش را به خوبی تشخیص داده و برای مرتفع نمودن آن تمامی تمهیدات لازم را در نظر بگیرد، تحویل خودرو بر حسب خواست و نیاز مشتریان به صورت، تحویل در فرودگاه، تحویل در هتل، تحویل در محل اقامت همگی در جهت آسایش صد در صدی مشتریان عزیز است ، البته سام سیر خدمات خود را به همین جا خلاصه نکرده و تضمین فنی تمامی خودروهای خود را در جهت ایمنی بیشتر لحاظ نموده و یکی از بزرگترین رسالت های خود می داند و در صورت هر گونه نقص فنی خودرو در طی قرارداد تعمیر آن را داوطلبانه بر عهده گرفته و مشتریان هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهند داشت.

ترانسفر VIP و خدمات CIP از فرودگاه کیش، توانسته این برند را در بین رقبای خود شاخص گرداند، شما عزیزان می توانید تمامی اتومبیل های موجود در این شرکت را از یک روز تا چندین روز کرایه نمایید و قیمتی برابر با 250،000 تومان به بالا را متناسب با نوع خودرو برای یک روز پرداخت کنید، تنها نکته مهم در این معامله مبلغی است که شما ناچارید به عنوان ضمانت نزد شرکت به امانت بگذارید که از 3 تا 4 میلیون آغاز شده و به مبالغ بالاتر ختم می شود، البته هیچ گونه نگرانی از این باب نیز به خود راه ندهید، زیرا در صورت تحویل به موقع خودرو این مبلغ فوری به حساب شما بر می گردد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، فقط در صورت بروز خلافی و انجام تخلف باید مبلغ 300،000 هزار تومان را تا 1 ماه نزد شرکت به امانت گذاشته که آن هم بعد از گذشت یک ماه به حساب شما واریز خواهد شد، با چنین توضیحاتی حتماً به خوبی دریافته اید که قوانین سخت گیرانه ای در مورد کرایه اتومبیل در کیش وجود نداشته و آنچه از همه بیشتر خود را نشان می دهد، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که باید به صورت کامل در هر شهری رعایت شود که کیش نیز از این موضوع مستثنی نیست.

 

انواع خودروهای شرکت سام سیر نوین کیش:

بسیاری از افراد در همان ابتدا تمایل دارند سفری کم هزینه تر و مناسب تر را تجربه نمایند از این رو گزینه های مقرون به صرفه انتخاب بهتری برای آنها محسوب می شود، شرکت سام سیر نوین کیش (سایتشون : novinrent.com  ) نیز با توجه به این مهم دو دسته بندی عمده را در اتومبیل های خود گنجانده است که با عبارت ماشین های اقتصادی و ماشین های شاسی بلند می توانید آنها را بیابید، انواع نمونه هایی چون هیوندای اکسنت2017، کیا ریو 2018، هیوندای النترا 2016، کیا سراتو 2018 و کیا اپتیما 2016 جزء اتومبیل های اقتصادی بوده که تنوعشان دست شما را برای انتخاب نمونه دلخواه باز گذاشته و برای کسانی که به اتومبیل هایی جادارتر، بزرگ تر و قدرتمندتر نیاز دارند، انواع ماشین های شاسی بلند در این شرکت در نظر گرفته شده که آنها را نیز می توان بدین گونه بر شمرد، نیسان جوک 2015، هیوندای توسان 2013، کیا اسپرتیج 2015، کیا اسپرتیج 2015، نیسان ایکس تریل 2015، کیا اسپرتیج 2016، هیوندای توسان 2017، کیا اسپرتیج 2018 و... که همگی زیبایی، کیفیت، سرعت را به عنوان شاخصه های اصلی خود دارند.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تولید محتوا چیست؟ امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

یکی از مشکلات اصلی این بلاگ نویسان، ایجاد محتوای مناسب با کسب و کار می باشد. اینکه چگونه محتوایی را تولید کنند که مناسب با مخاطبان وبسایت باشد و پیدا کردن یک منبع معتبر کاملا سخت است.

ما در این مقاله سئو میخواهیم در خصوص راهکار همین مشکل با شما صحبت کنیم.اینکه شما چگونه یک محتوای مناسب تولید کنید و چه مواردی برای آن نیاز دارید. پس با سئوکار باشید.

داشتن ایده برای تولید محتوا

اولین قدم ایجاد ایده تولید محتوا می باشد. شما اول باید موضوع وب سایت و مقالات خود را تعیین کرده و بعد براساس آنها شروع به تولید ایده و یک موضوع جدید کنید. یک دفترچه در کنار خود داشته باشید و موضوعات مرتبط را بنویسید و بهترین موضوع را انتخاب کنید. 

لیست کلمات کلیدی را تهیه کنید

تولید محتوا

یکی از دلایل فنی که شما به تولید محتوا میپردازید، به کار بردن کلمات کلیدی داخل وبسایتتان میباشد. لیست کلمات کلیدی که میخواهید برروی آنها برنامه ریزی کنید را بنویسید و شروع به نوشتن کنید.برای اینکار میتوانید از ابزارهای سئو برای تولید محتوا استفاده کرده و کلمات و عبارت مرتبط که بیشترین جستجو را دارند را بیابید. 

از ابزارهای تولید کننده عبارت مرتبط با کلمات کلیدی استفاده کنید

ابزار تولید محتوا

غیر از گوگل، ابزارهای بسیاری وجود دارند که با توجه به کلمه کلیدی ، عبارت مورد نظر را تولید میکنند. یکی از ابزارها و وبسایتها ubersuggest است که بهترین عبارتهای که دارای بیشترین میزان جستجو هستند را به شما نشان میدهد.

نوشتن عنوان در تولید محتوای گیرا و جذاب

متسفانه یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد تازه در نوشتن محتوای خود می کنند، عنوان محتوای خود را دست کم میگیرند یا یک عنوان کلی می نویسیند مانند " روشهای افزایش بازدید وبسایت " این عنوان علاوه براینکه تکراری می باشد مخاطبان کمتری به خود می گیرد. عنوان مهمترین بخش است زیرا درعنوان می توانید کلمات کلیدی و یا عبارتهای مهم را به طور هوشمندانه به کار ببرید و از همه مهمتر اینکه این عنوان محتوای شماست که کاربر را جذب می کند پس در نوشتن آن دقت بسیاری کنید.

محتوای وبسایتهای رقیب خود را چک کنید

قبل از تولید محتوا، مقالات وبسایتهای رقیب را بررسی کرده و سعی کنید که کاستی هایی که در تولید محتوا آنها وجود دارد را در بخش محتوای وبسایت خود رفع کنید اگر هم اصلا درحوزه کاری شما مقاله خوبی وجود ندارد، این کاملا به نفع شماست و لازم نیست که تلاش زیادی برای بالا آمدن وبسایت خود بکنید.

نیاز کاربر در تولید محتوا را در نظر بگیرید

مخاطب اصلی محتوای وبسایت شما، کاربرانتان می باشند پس باید محتوایی تولید کنید که نیاز های آنها، مسائل روزانه و تمامی ویژگی هایی که به دنبال هستند را مورد پوشش قرار دهد. کاربران، ساعت هایی زیادی را دراینترنت تلف می کنند تا بتوانند مطلب مورد نیاز خود را پیدا کنند، اگر شما بتواند نیازهای اصلی آنها را از طریق تولید محتوا مورد پوشش قرار دهید، میتوانید به یک منبع معتبر تبدیل شوید.

به موضوع اصلی سطحی نپردازید

یکی از مشکلات اصلی اکثر مقالات وبسایتها این است که مطالب کاملا تیتروار و بدون بیان جزییات مطرح می شود.اگر شما به مساله تخصصی می پردازید، باید سعی کنید تمامی اطلاعات و مسائل جز آن را بیان کنید. جزیی پرداختن به موضوع اصلی باعث تمایز وبسایت شما با دیگران می شود.

در چند مقاله متفاوت به بررسی موضوع بپردازید

گاهی بعضی از موضوعات هستند که چند جنبه برای توضیح دارند اما با یک موضوع یکسان. برای مثال همین مقاله که برای شما نوشتیم. روش های تولید محتوا فراوانی با جنبه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید در هر مقاله، روش ها و ایده های مختلف را توضیح دهید. البته این نکته را در نظر بگیرید که ایده های شما باید دارای جنبه های مختلفی باشند نه اینکه دنباله هم باشند.

مخالف بقیه بنویسید

اجازه بدهید که با یک مثال این مورد را بیان کنیم. شما به عنوان یک بازاریاب محتوا نقش مفید شبکه های اجتماعی را م یدانید و آن را یک نیاز ضروری می دانید و همه در این خصوص دارای نظر یکسان با شما هستند اما شما ایندفعه به جای خوبی شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا، ضررهای آن را بنویسید. این نوع مقالات نشان میدهد که شما به نکاتی توجه میکنید که دیگران توجهی نمی کنند و باعث تمایز شما با دیگران می شود. به اینها در دنیای تولید محتوا میگویند " تکنیک خوانده شدن مقاله "

یک لیست از مقالات تولیدی خود داشته باشید

یک لیست کامل از تمامی مقالات تولیدی وب سایت خود تهیه کنید. مزیت اینکار این می باشد که شما به راحتی میتوانید نسبت به موضوع اصلی وبسایت خود، به بقیه بخش ها بک لینک بدهید.

بهترین مقالات تولیدی دیگر وب سایت را قرار دهید

همیشه هستند افراد متخصصی که برای دیگر وبسایتها می نویسند. شما باید این افراد را پیدا کنید و مقالات آنها را در وبسایت خود قرار دهید. منظور ما کپی کردن نیست بلکه به شیوه و نگارشی متفاوت محتوای آنها را با ذکر منبع در بخش مقالات خود قرار دهید. البته بهتر این تکنیک را هفتگی یا ماهانه انجام دهید. این کار باعث می شود که سایت های رقیب شما اقدامی مشابه شما انجام داده و که باعث لینکدهی به سایت شما می شود.

برای مشاهده ادامه مطلب " اینجا " کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

اجاره اپارتمان مبله در تهران کمتر انتظار مشتریان بیشتر مشتریان اجاره آپارتمان مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران گرفتن کارهای کوتاه مدت بیش از کالج اجاره سوئیت در تهران این با نمره اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران حتی در میان صاحبخانه محدود از مسئولیت طول عمر ماه اول. در روز یکشنبه، اعتماد اعتقاد دارد وبلاگ بزرگتر از اجاره نیست. در انتظار چک فقط این صاحبان غرق اعتماد از شرکت های برتر در حزب که نیازهای شما بر روی صفحه ادعا که پردازنده ها و پردازنده ها به اطلاعات مالک منتقل می شوند اجاره سوئیت مبله در تهران. مشتریان ارائه و نمایش رزولوشن نام اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهرانBiاجاره آپارتمان مبله در تهران. اگر اجاره روزانه خانه در تهران حرف من در مسیر یکی در اصلی اجاره سوئیت در تهران باشند، پس اجاره روزانه آپارتمان در تهران ویژگی اجاره روزانه آپارتمان در تهران تضمین شده است. از اموال برای خود و چهره ماه در اجاره سوئیت در تهران عکس اجاره روزانه آپارتمان در تهران از همان اجاره آپارتمان مبله تهران پاسخ از درصد دیگر از سفر استفاده کنید. شخص درخواست دیسک سخت، اجاره آپارتمان مبله تهران اجاره سوئیت در تهران، اجاره روزانه خانه در تهران جدید، به شما اجاره آپارتمان مبله تهران اعتبار می دهد، شما می توانید آن را بهبود و بهبود دهید. انجام کارها به طوری که کارفرما درصد شما را دریافت کند. شما در معرض حامیان هستید آنها مستاجران را به ماشین ظرفشویی به اندازه کافی توجیه می کنند. اما در ظهر این گرما می تواند اجاره روزانه خانه در تهران عدد باشد، به طور غیر مستقیم، قفل اجاره روزانه آپارتمان در تهران هم اکنون می تواند ساخته شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

ریمیکس چیست؟
 
 

 

اصولا ریمیکس تکنیک یا شاید هنری است قیاسی. چرا که می بایست

 

نسخه ای از یک آهنگ وجود داشته باشد تا بتوان با اتکای به آن نسخه

 

جدیدی از همان آهنگ تولید کرد. در ریمیکس، ریمیکسر با تغییراتی که

 

در اکولایز، دینامیک، سرعت و تنالیته و سازبندیِ قطعه ایجاد می کند،

 

می تواند ریمیکس را تولید کند. ریمیکس ها عموما به دو صورت

 

Radio Edit و Club Version وجود دارند. البته ریمیکس منحصر به

 

موسیقی نیست و در ادبیات و هنرهای نمایشی هم همین کارکرد را دارد.

 

 

 

چرا به آن ریمیکس می گویند؟

 

 

 

ریمیکس از اسمش مشخصه است، "دوباره میکس" شدن یک آهنگ

 

را "ریمیکس" می گویند و امروزه یکی از بزرگترین تحولات دنیای موسیقی

 

شده است.  ایجاد تنوع در سبک ها و سرمایه گذاری روی ریمیکس پک ها

 

یکی از شیوه های مدرن است . در تمامی کشورها، موزیسین و یا هر

 

شخص تولید کننده میتواند ایده ای نو و دیدگاه و گوش متفاوتی روی

 

یک اثر هنری داشته باشد .

 

لزوما ریمیکس در "سبک الکترونیک" ساخته نمی شود ، بلکه هر سبکی

 

می تواند باشد و هیچ محدودیتی در ساخت و زمان آن ندارد.

 

ریمیکسر اول آهنگ رو می شنود و توی ذهنش مرور می کند و سلیقش

 

را تجسم می کند "اگر فکری داشت " آن را پیاده می کند . حتما نباید

 

ریمیکس "خواننده داشته باشد" گاها خواننده از کار حذف هم می شود

 

که به آن "Instrumnetal" یا "Dub" می گویند، البته معمولا در این نوع

 

میکس ها تنها صدای خواننده از روی کار اصلی "حذف" می شود .

 

یک ریمیکس می تواند اکترونیک یا آکوستیک باشد. و می تواند ساز هم

 

داشته باشد، که بستگی به خلاقیت موزیسین ها دارد .

 

مهمترین نکته که کسی به اون توجه نمی کند "مخصوصا ایرانی های عزیز"

 

این است که حس موسیقی نباید تغییر کند یا اگر تغییر کرد باید متناسب

 

یا بهتر از اثر قبلی باشد. " گاها آکوردهای تغییر یافته ی موزیک های

 

ریمیکس شده در ایران غلط یا نا مطلوب هستند" . در ریمیکس باید فاکتور

 

"عامه پسند" بودن رعایت شود. اگر هم نشد باید در جامعه موسیقی

 

"کاربرد" داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نیازمندی‌های صنعتی، بهترین راهکار برای صرفه جویی در وقت و هزینه

   یکی از بهترین راهکارها برای پیدا کردن نیروی کار با تجربه، استفاده از بخش نیازمندی‌ های صنعتی پایگاه‌های اینترنتی تبلیغات صنعتی است. همچنین سریع‌ترین راه است برای صنعت‌گرانی که نیازمند یک محصول صنعتی هستند اما نمی‌توانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را پیدا کنند. این صنعت‌گران می‌توانند به آسانی و از طریق درج درخواست خود در نیازمندی‌ های صنعتی سایت‌های معتبر اینترنتیاحتمال دیده شدن درخواست و یافتن محصول مد نظرشان را در کمترین زمان به بالای 90% برسانند که در حالت معمول و بدون استفاده از این خدمات اینترنتی ممکن نخواهد بود. می‌توانید در این مسیر به ما اعتماد کنید و صرفه جویی در وقت خود را به ما بسپارید.

 

با کمک نیازمندی‌های صنعتی، سریعتر به راه حل برسید

   از بخش‌های مهم آگهی‌های صنعتی، می‌توان به نیازمندی‌های صنعتی اشاره کرد، که معمولا در تمامی تبلیغات و یا حتی در قسمت نیازمندی روزنامه‌‎ها نیز دیده می‌شوند. این نیازمندی‌ها در مواردی که صاحبان صنعت نیازمند نیروی کار حرفه‌ای در بعضی بخش‌ها و یا نیمه‌حرفه‌ای، مجرب و متبحر هستند درخواست داده می‌شوند. همچنین زمانی که کارخانجات و یا شرکت‌های صنعتی نیازمند قطعاتی از شرکت‌ها و یا کارخانجات دیگر هستند و اطلاع ندارند که این خدمات را چه شرکتی ارائه می‌دهد، با درج آگهی تبلیغاتی در قسمت نیازمندی‌ها، می‌توانند شانس خود را برای دیده شدن درخواست مورد نظرشان توسط شرکتی که خدمات خواسته شده را ارائه می‌دهند، امتحان کنند. با این روش احتمال بسیار زیادی وجود دارد که درخواست مورد نظر دیده شده و شرکت یا کارخانه مذکور بتواند قطعه‌ی مورد نظر را دریافت کند. نیازمندی‌های صنعتیحتی گاهی برای درخواست در اختیار گذاشتن مکان و یا درخواست سرمایه از صاحبان سرمایه درج می‌شود که صنعت کاران تازه کار یا افرادی که ایده‌های ناب صنعتی و قابل تولید و فروش دارند اما سرمایه‌ای برای شروع کار ندارند، می‌توانند از این طریق کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. گاهی نیز افراد، شرکت‌ها و تولیدی‌هایی که نیازمند دریافت خدمات صنعتیهستند نیز از طریق ثبت درخواست در نیازمندی‌های صنعتی می‌توانند از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات درخواست ارائه خدمت کنند.

 

   از طرف دیگر یکی دیگر از مواردی که منجر به دیده شدن درخواست‌ها و نیازمندی‌ها می‌شود، درج نیازمندی‌های صنعتی در سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی است، چرا که امروزه محبوبیت استفاده از اینترنت و فضای مجازی باعث می‌شود درخواست‌ها در معرض دید جمعیت بیشتری از افراد جامعه با گروه‌های سنی مختلف و با تخصص‌ها و دانش‌ در زمینه‌های متفاوت قرار بگیرد. ضمن اینکه ثبت آگهی‌های صنعتی تبلیغاتی در اینترنت، هزینه‌های کمتری در پی خواهد داشت و می‌توان به راحتی در زمان‌های مختلف در پایگاه‌های اینترنتی مختلف و با هزینه‌ی کم، درخواست خود را ثبت کرد. همچنین انجام آگهی‌های تبلیغاتی از طریق اینترنت، به زمان بسیار کمی نیاز دارد و در اسرع وقت، تبلیغ، نیازمندی و یا خدمات به اطلاع مخاطب خواهد رسید. حتی برای ارائه درخواست تبلیغ به سایت‌های تبلیغاتی و یا پایگاه‌های تبلیغاتی اینترنتی، زمان بسیار کوتاهی صرف خواهد شد که این امر به تنهایی می‌تواند منجر به علاقه بیشتر صاحبان صنعت به تبلیغات و درج نیازمندی‌های صنعتی از طریق اینترنت شود. بخصوص برای افرادی که احتیاج دارند هرچه سریع‌تر درخواست نیازمندی‌های صنعتی خود را ارائه دهند و یا نیازمند دریافت فوری خدمات صنعتی هستند و فرصت زیادی برای ماندن در صف انتظار درج تبلیغات ندارند، روش‌های ثبت آگهی‌های اینترنتی از هر جهت بسیار مناسب است.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 11 / 1398 | نظرات ()