نوشته شده توسط : علی

قیمت شارژ گاز کولر گازی,داکت اسپیلت

تعیین قیمت شارژ گاز دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند قیمت دقیق به مشتری اعلام کرد.

۱ – ممکن است لوله های کولر گازی یا داکت اسپیلت شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز کولر گازی نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد..

۲ – مورد دوم  و مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولر گازی شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز داکت اسپیلت شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز کولر شما نیز در هزینه شارژ گاز کولر گازی تاثیر می گذارد قطعا هزینه شارژگاز R410 از R22  بیشتر می باشد.

روش های شارژ گاز کولر گازی

روشهای مختلفی برای شارژ کولر گازی وجود دارد که عبارتند از:

شارژ گاز با ترازو یا شارژ گاز وزنی

شارژ گاز از طریق گیج مانوفیلد

شارژ گاز به صورت آمپری

فرد متخصص باید بر حسب تجهیزات در دسترس و نوع کولرگازی از بهترین روش برای شارژ گاز کولر گازی شما استفاده کند.

 

وسایل و تجهیزات شارژ گاز کولر گازی

برای شارژ کولر گازی وسایل و تجهیزات خاصی مورد نیاز است که فرد متخصص باید توانایی کار با انواع تجهیزات را داشته باشد. در تهران سرویسکار کلیه همکاران ما با انواع تجهیزات شارژ گاز کولر گازی آشنا بوده و جدیدترین تجهیزات را در اختیار دارند.

  • گیج مانیفولد به همراه شیلنگ های مخصوص آنها
  • تجهیزات جوشکاری
  • پمپ وکیوم کولر گازی
  • انواع رابط ها
  • آمپر متر
  • انبر کور کن
  • ابزارهای  مربوطه، مانند لوله مویی بر، آچارها،  پیچ گوشتی و…
  • کپسول گاز کولر گازی
  • آینه تلسکوپی

منبع: https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در این مقاله قصد دارم دلیل اهمیت نظرات آنلاین کاربران را برای سایت های مختلف شرح دهم. سپس، به تکنیک‌ های استفاده صحیح از نظرات بپردازم. با ما همراه باشید که با شما کار داریم:

1. نظرات کاربران باعث ایجاد تأیید اجتماعی (Social proof) می شود

برای شما نمی‌دانم، ولی برای من بارها این اتفاق افتاده است که؛ بعد از پرو کردن لباس در بوتیک، متوجه شده‌ام علاقه‌ای به خرید آن ندارم. اما دقیقا زمانی که قصد داشتم فروشگاه را ترک کنم، با نظرات مثبت فروشندگان و جملاتی مثل «خودم هم از این لباس دارم، برای داداشم هم از همین‌ خریدم و..» روبرو شده‌ام، و در نهایت متقاعد شده‌ام که آن لباس را بخرم. 

تأیید اجتماعی یا سوشال پروف، زمانی اتفاق می‌افتد که ما متوجه شویم افراد دیگری هم قبل از ما، این کار را انجام داده‌اند یا آن محصول خاص را استفاده کرده‌اند. به‌این ترتیب، ما نیز با قطعیت بیشتر، همان تصمیم را می‌گیریم. برای اینکه اطلاعات خوب و کاملی دربارۀ این موضوع پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنم مقاله «تأثیرات تایید اجتماعی» را مطالعه کنید

بنابراین اولین موضوعی که باعث افزایش اهمیت نظرات آنلاین در بستر اینترنت می‌شود، تأثیری است که آنها از طریق تأیید اجتماعی روی ذهن ما می‌گذارند و باعث می‌شوند تصمیم‌مان را با خیال راحت‌تری قطعی کنیم.

2. نظرات کاربران تأثیر مثبتی روی سئوی سایت دارد 

نظرات کاربران در سایت، علاوه بر کمک به کاربران، موردپسند گوگل هم است. موتورهای جستجو وقتی می‌بینند زیر محصول یا پست شما تعداد نظرات زیادی ثبت شده، متوجه می‌شود که نرخ تعامل بالایی در صفحه سایت شما شده است و کاربران در درگیر خود کرده است. به‌این ترتیب سئوی سایت شما بهبود پیدا می‌کند. 

یک نکته: نظرات کاربران علاوه بر سایت، در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام هم بسیار مؤثر است؛ به این شکل که الگوریتم‌های اینستاگرام با دیدن نرخ تعامل بالای کاربران، پست‌های شما را در صفحه اکسپلور یا سرچ نشان می‌دهد. به این ترتیب، توسط افراد بیشتری دیده می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم، مقالۀ «10+1 فوت و فن‌ برای افزایش فروش در اینستاگرام» را مطالعه کنید. 

شاید بارها در وب با مقالاتی روبرو شده‌اید که نهایتا 500 کلمه دارند؛ اما بالاتر از مقالات چند هزار کلمه‌ای، در رتبه یک گوگل جا خوش کرده‌اند! به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که این مقاله، رتبه یک گوگل را به خودش اختصاص دهد؟

یکی از نکات تأثیر گذار روی سئو سایت شما، همین نظرات کاربران هستند. (البته عوامل دیگری هم قطعا دخیل بوده است.) 

3. نظرات آنلاین کاربران نام شما را فراگیر می‌کند

در گوگل، عباراتی مثل این را جستجو کنید: بهترین سایت‌های ایمیل مارکتینگ، بهترین افزونه‌های پاپ‌ آپ، بهترین برند لوازم آرایشی و خیلی از موارد دیگر.

چه می‌بینید؟ یا سایت‌هایی را می‌بینید که در مورد بهترین‌ها نوشته‌اند یا انجمن‌هایی که در آن، کاربران بهترین‌ها را به یکدیگر معرفی می‌کنند. این نتیجه نظرات آنلاین است که باعث شده نام یک برند در زمینه لوازم آرایشی، در مقابل دید هزاران مخاطب صفحات وب قرار بگیرد.

و این معجزه نظرات است که باعث می‌شود اسم شما در ذهن مخاطبان، به عنوان یک برند با خدمات فوق العاده یا یک سایت با محصولات بی‌کیفیت ماندگار شود. اینکه کدام باشید؛ انتخاب شماست. 

اجازه دهید یک مثال بزنم: برندی مثل huawei دقیقا در نقطه اوج موفقیت برندهای سامسونگ و اپل وارد بازار شد و در ابتدای ظهور، فروش خیلی کمی داشت. اما به مرور، نظرات مثبت آنلاین، آفلاین و بازاریابی دهان به دهان در مورد محصولات این برند؛ کیفیت آن، قیمت به صرفه‌اش و... باعث ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطبان شد.

4. نظرات کاربران به شما کمک می‌کند، بهتر شوید!

برای اینکه همواره بهتر شوید و بهتر باشید، باید در جریان نظرات کاربران باشید. اگر بدانید محصول یا خدمات‌تان از نظر مشتریان چه ایراد و اشکالی دارد، بهتر می‌توانید آن را بهبود دهید. یا اینکه باید دانستن نظرات مثبت کاربران انگیزه‌تان برای بهتر بودن بیشتر می‌شود. همۀ این نظرات به شما کمک می‌کند، نقلط ضعف و قوت خود را پیدا کنید و در جهت رشد خود قدم بردارید. پس از نظرات منفی هم ناراحت نشوید! 

5. نظرات آنلاین، باعث ایجاد ارتباط شما و مخاطب می‌شود

زمانی که در یک سایت فروشگاهی، در مورد یکی از محصولات‌شان نظر مثبتی می‌دهم، دوست ندارم این نظر، آخرین ارتباط بین من و آنها باشد. در کمترین حالت باید بابت نظر مثبتم، از من تشکر کنند!

شاید خیلی از کاربران این موضوع را به زبان نیاورند ولی آنها دوست دارند که نظرات آنلاین‌شان پاسخ داده شود. همین موضوع باعث ایجاد ارتباط بیشتر بین مخاطب و برند می‌شود. چه در نظرات منفی و چه در نظرات مثبت.

حالا که اهمیت نظرات آنلاین آشنا شدید به شما پیشنهاد میکنم حتما به سایت چطوریه سر بزنین و نظرات خودتون رو درباره سایت های مختلف بیان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نیلوفر آبی مهم‌ترین نشست در یوگاست. به طور کلی یکی از مهم‌ترین نماد‌ها در هند باستان و مبین رسیدن به روشنایی درونی به قول بودائیان (روشن شدگی) یا اشراق است. در یونان باستان نیلوفر را گیاه فراموشی (فراموشی ناشی از خلسه و رویابینی) می‌دانستند. نقوش آن در بناهای ایران باستان از جمله تخت جمشید دیده می‌شود. نقش نیلوفر در حجاری‌های طاق بستان (بغستان) هم حک شده است که ایزدمهر را پشت سر شاه نشان می‌دهد. شاه در این نقش، بر نیلوفر بزرگی ایستاده است.

نیلوفر گیاهی است خودرو و بسیار سرسخت که به سرعت رشد می کند. چنان چه درختی یا تکیه گاهی بیابد از آن بالا میرود تا به خورشید نزدیک‌تر شود.
گل‌های نیلوفر در تاریکی شب بسته می‌شوند و با دمیدن آفتاب می شکفند. نیلوفر آبی ریشه در گل و لای و کف مرداب دارد و خود را از اعماق تاریکی بالا می کشاند تا به روشنایی برسد.

انتشارات نیلوفر در سال ۱۳۵۶ تاسیس شد. تا کنون بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های ادبیات داستانی، ادبیات نمایشی، نقد ادبی، فلسفه، شعر، اسطوره و دین منتشر کرده است.

منبع » نیلوفر



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

با بهترین دستورهای پخت lotus biscoff آشنا شوید

بیسکویت، شکلات و خامه همیشه برای تزیین کیک، کاپ کیک و کلوچه استفاده می شود، اما آیا تا به حال دسر و شیرینی را با بیسکویت یا کره کوکی درست کرده اید؟ بیسکویت های نیلوفر آبی و کره کوکی ها با ظاهر و بسته بندی نمادین خود در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و می توانید انواع کیک، کلوچه و دسرهایی را که با آن ها درست شده اند، پیدا کنید. در این پست تمام دستورهایی که من با بیسکویت ترد لوتوس بیسکوف (lotus biscoff ideas) و کره شیرینی خوشمزه درست کردم را مشاهده می کنید. در اینجا ایده های دستور پخت لوتوس بیسکوف آورده شده است. به خواندن ادامه دهید تا برخی از خوش طعم ترین شیرینی هایی را که تا به حال امتحان کرده اید کشف کنید.

 

 

ترافل بیسکاف

ترافل‌ها ممکن است شیک به نظر برسند و درست کردن آن‌ها کار زیادی می‌طلبد، اما این لقمه‌های لذت‌بخش به‌خاطر خوش طعم‌ها هستند و فقط شامل سه ماده هستند. درست کردن آنها تقریباً به همان راحتی است که در یک لقمه بلعیده می شوند.

 

کیک فنجانی بیسکاف

کیک ماگ دسرهای تک نفره هستند. همانطور که کیک ها در طعم های مختلف پخته می شوند، کیک های ماگ نیز انواع مختلفی دارند. این ماگ کیک با کره بیسکوف بیسکوف درست می شود و در کمتر از 10 دقیقه آماده می شود. این نوع کیک ها برای مجالس بسیار مناسب هستند. در اینجا دستور تهیه کیک لیوان بیسکوف آورده شده است. (lotus biscoff ideas)

 

میلک شیک بیسکاف

یک نوشیدنی سرد تابستانی با طراوت و لذت بخش برای همه دوستداران لوتوس بیسکوف! این میلک شیک بیسکوف لوتوس مانند یک دسر در یک لیوان بسیار غنی و کم ارزش است. غذای تابستانی خوشمزه که همه دوستش خواهند داشت!

 

پنکیک بیسکاف

به دلیل سادگی در تهیه پنکیک، معمولاً آن را برای صبحانه ترجیح می دهند. اگرچه پنکیک ها را می توان به صورت شور یا شیرین طبخ کرد، اما مواد اصلی آن معمولا شیر، تخم مرغ و آرد است. حتما تا به حال چند نوع پنکیک درست کرده اید، امروز قصد داریم با کره بیسکوف یک پنکیک خوشمزه درست کنیم. این پنکیک بیسکوف تند و غنی است و طعم کاراملی آن برای میز صبحانه آخر هفته عالی است.

 

باشرکت بیسکاف لوتوس آشنا شوید

شرکت Lotus biscoff به یک سایت خارجی پیوند می دهد. در لمبک در سال 1932 توسط برادران جان، امیل و هنری بون تأسیس شد. وقتی شرکت تأسیس شد، برادران برای صبحانه کلوچه درست کردند و همچنین برای روز سنت نیکلاس کلوچه درست کردند. آنها بعداً در speculoos تخصص یافتند. کارل بون، پسر بنیانگذار جان بون، در سال 1966 مدیر شد و از سال 1974 به مدت 32 سال مدیر عامل شرکت لوتوس و سپس به مدت 20 سال (1966-2012) رئیس شرکت بود. در سال 2006، برادرش متیو به عنوان مدیرعامل شرکت کرد. در پایان سال 2011، نسل جدیدی با جان بون به عنوان مدیر عامل جدید شرکت، مسئولیت را بر عهده گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی یک سایت خوب برای دانلود رایگان مانگا و مانهوا

 

دانلود کتاب های کمیک طرفداران زیادی پیدا کرده است و در این میان کتاب های مانگا و مانهوا که برای ژاپن و کره هستند نیز در میان ایرانی ها و سایر ملل علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است. کافی است تا با جستجو در میان سایت های مختلف کتاب های تصویری که عکس های کمیک در آن زیر نویس فارسی شده اند را پیدا نمایید. یکی از سایت های خوبی که کار شما را می تواند راحت و آسان نماید با از طریق این سایت بتوانید کتاب های مانگا و مانهوا را به صورت عکس های زیر نویس فارسی شده در قالب یک فایل زیپ به سادگی دانلود کنید سایت مانگا خوان است.

برای مثال در اینجا می توانید یکی از داستان های جذاب مانهوا را با نام شروع بعد از پایان از سایت مانگا خوان دانلود کنید. اگرچه هدف این سایت تنها ارائه دانلود های رایگان نمی باشد و رسالت این سایت تعامل دوستانه و کاربردی با علاقه مندان به چنین داستان ها و کتاب هایی است که ممکن است موضوع اکشن و ماجراجویی داشته باشد یا حالت کمدی و ... داشته باشد.

دانلود رایگان مانگا می تواند خیلی سرگرم کننده و جذاب باشد مخصوصا برای نوجوانانی که علاقه مند به چنین داستان هایی باشند که شاید انیمیشن هایی نیز شبیه آنها دیده باشند از قبل. در این نوع کتاب های مصور، شاید بیشتر انسان از قوه تخیل و قدرت تصویر سازی خودش برای درک داستان بهره می گیرد، ولی اگر شما کارتون هایی شبیه آن دیده باشید یا حتی فیلم های کره ای یا ژاپنی که قدری شبیه آن باشد دیده باشید می تواند خیلی به شما در تصویر سازی داستان کمک نماید.

 

در سایت مانگا خوان با توجه با اینکه مقالات و مطالب زیادی در زمینه مانگا و مانهوا وجود دارد، و این سایت در حال رشد و توسعه و افزایش داستان ها و دانلود هایش می باشد؛ شما می توانید منتظر داستان ها و کتاب های تصویری جذابی باشید. پس توصیه می کنیم تا مطالب این سایت را دنبال کنید تا شگفت زده شوید و بهترین و جذاب ترین کتاب های دیجیتال را به صورت عکس هایی با زیر نویس فارسی برای ایرانیان علاقه مند؛ دانلود نمایید.

 

مثلا در داستان شروع بعد از پایان می خوانیم:

پادشاه گری دارای قدرت و منزلتی بینظیر در دنیایی که با توانایی نظامی اداره میشد زندگی می کرد. با این حال در زیر این ظاهر فریبنده اش پوسته مردی بود که عاری از هدف و اراده بود، و پادشاه در دنیایی جدیدی مملو از جادو و هیولا تناسخ یافته بود، و شانس دوم برای احیای زندگی خود را داشت، با این حال تصحیح اشتباهات گذشته تنها چالشی نیست که او با آن روبرو میشود، و در زیر صلح و آرامش این دنیای جدید یک جریان پنهانی وجود دارد که هر چیزی را که برای آن سعی و تلاش میکند تهدید به نابودی میکند و سوال اینجاست که نقش و دلیل دوباره به دنیا آمدنش چیست؟

 

که تا بخش 110 به صورت گروهی و بعد از آن به صورت تکی تا بخش 129 این کتاب مصور را می توانید به صورت رایگان از سایت مانگا خوان دانلود نمایید.

 

رمان های مصور مثل کتاب های کمیک و مانگا دارای جذابیت های خاصی هستند که کافی است تا چند تا از آنها را با دقت و سر حوصله مشاهده نمایید تا شگفت زده شوید. کمیک یا تصاویر فکاهی راهی برای انتقال بصری ایده ها می باشد که معمولا با نوشته و یا دیتای تصویری همراه است. با کنار هم قرار دادن تکه های متوالی از تصاویر شکل می گیرد و بخش هایی نظیر اندازه تصاویر، چیدمان تصاویر و شیوه بیان قصه آن را به پیش می برند. از اواخر قرن بیستم کتاب هایی با موضوع رمان های مصور و آلبوم های کمیک، بیش از گذشته رایج شدند و در سال های اخیر به صورت آنلاین کتاب های کمیک و مانگا روی کار آمده است. کمیک ها، مانگاها، مانهوا ها و رمان های مصور؛ روایت های تصویری روند پیشرفت  داستان ها و پیچیده تر شدن و تبدیل آن ها به کمیک ها و مانگاها و رمان های تصویری امروزی را تشریح کرده و با سبک دانشنامه ای اطلاعات طبقه بندی شده ای در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 

مانگا اصطلاحی است برای معرفی برخی از کتاب‌های کمیک و رمان‌های مصوری که در کشور ژاپن تولید و منتشر می‌شوند. این کتاب‌ها که طبق سنتی ژاپنی ابتدا در مجلات منتشر شده و بعداً شاید به شکل کتاب درآیند؛ در خود ژاپن فروش زیادی دارند و یک سوم از کل فروش محصولات فرهنگی را به خود اختصاص داده‌اند که به سایر نقاط دنیا هم راه پیدا کرده‌اند. برای آشنایی با این سبک از داستان‌های مصور ژاپنی می توانید از سایت مانگا خوان چند تا از این کتاب های مصور را به صورت فایل زیپ دانلود کنید و بعد به صورت عکس های جداگانه آن را مشاهده نمایید و لذت ببرید.

 

اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه‌ی مانگاهای ژاپنی و در عین حال بارزترین تفاوت‌شان با کمیک استریپ‌های انگلیسی شاید این باشد که سیاه و سفید هستند معمولا و از راست به چپ خوانده می‌شوند. عده‌ای اعتقاد دارند که ریشه‌های مانگا به طومارهایی از قرن ۱۲ ژاپن برمیگردد که اتفاقاً آن‌ها نیز از راست به چپ خوانده می‌شدند. اما برخی معتقدند که صنعت کمیک استریپ در اصل متعلق به آمریکاست و در حین جنگ اول جهانی به ژاپن وارد شده است. ژاپنی‌ها هم پس از آشنایی با مبانی این هنر، گوی سبقت را از آمریکایی‌ها ربودند و آن را به نماد فرهنگی و هنری کشور خودشان تبدیل کردند. بوسیله این صنعت، بیشتر از ۴۰ هزار نفر در حوزه‌های مختلف مربوط به مانگا، از ویراستاری و نویسندگی گرفته تا چاپ و نشر و بازاریابی استخدام شده‌اند. بدون شک در کنار نگاه حرفه‌ای و جهانی انتشارات مختلف مانگا، هنر و خلاقیت نویسندگان آن نیز سهم زیادی در رشد و پیشرفت این صنعت داشته است. فرانسه پس از ژاپن، دومین بازار پرفروش مانگا در جهان به حساب می‌آید. در واقع ۵۰ درصد از فروش اروپایی این هنر شرقی به کشور فرانسه اختصاص دارد. در این بازار داغِ پر از رقابت، و در حالی که رقبای قدری از کشورهایی مثل چین، آلمان و بلژیک در این صحنه قدرت‌نمایی می‌کنند، بیش از ۴۱ ناشر مانگا در فرانسه ثبت شده است.

 

 از سال ۱۹۶۸ تا به امروز، تعداد زیادی مانگا به صورت هفتگی یا ماهانه در مجلات و نشریات مختلف ژاپن به چاپ رسیده اند. بعضی از آن‌ها مجموعه داستان‌های دنباله‌دار هستند و برخی دیگر تنها یک داستان مستقل و کوتاه را روایت می‌کنند. اگر یک تک داستان مانگا به اندازه‌ی کافی در بین مردم به محبوبیت برسد، ناشران آن را به صورت کتاب به چاپ می کنند که به این کتاب‌ها تانکوبون (Tankobon) می‌گویند. تانکوبون‌ها تک جلدی هستند اما اکثرا مجموعه‌ مانگاها در چندین جلد به چاپ می‌رسند. مهم است که بدانید هر مانگا بخشی از چه مجموعه‌ای است و آن مجموعه را به ترتیب انتشار مطالعه کنید.

 

انیمه اصطلاحی است برای معرفی تمام اشکال انیمیشنی که معمولا در ژاپن تولید و منتشر می‌شود. بیشتر مردم انیمه را اقتباسی تلویزیونی از یک مجموعه مانگا می‌دانند. به این دلیل که در دهه‌ی ۹۰ میلادی، انیمه‌هایی مثل Sailor Moon و Dragon Ball که براساس مجموعه مانگاهایی با همین نام تولید شده بودند که نه تنها در کشور آمریکا، که در تمام جهان پربیننده و پرطرفدار شدند. اگر یک مانگا بیش از حد مورد توجه خوانندگان قرار بگیرد، احتمالاً به انیمه نیز تبدیل خواهد شد. البته برعکس این قضیه هم درست است. یعنی گاهی ممکن است انیمه به ایده‌ی اصلی یک تانکوبون یا حتی مجموعه مانگا تبدیل شود. در هر صورت مهم‌ترین تفاوتشان در این است که انیمه، انیمیشن است و مانگا یک نسخه‌ی چاپی معمولا سیاه و سفید.

 

به طور کلی می توانیم این نوع کتاب ها را به دو دسته کمیک های آمریکایی و انگلیسی زبان و کتاب های تصویری آسیایی تقسیم کنیم. البته کتب سبک آسیایی هم با توجه به تفاوت اینها در جزئیات در دسته های متفاوتی قرار می گیرند. امروزه محبوبیت این نوع کتاب ها از هرزمان دیگری بیشتر شده است،  اگرچه افراد زیادی هستند که به تازگی با دنیای انیمه و مانگا آشنا شده اند و تفاوت مانگا (Manga)، مانهُوا (Manhwa) و مانهوآ (Manhua) را نمیدانند. از بین تمام مواردی که گفته شد مانگا محبوبیت و شهرت خیلی بیشتری نسبت به بقیه دارد ولی معمولا مانگاها کتب تصویری سیاه و سفیدی هستند که توسط نویسندگان و طراحان ژاپنی (مانگاکا) تولید میشوند. مانگاها تاریخچه طولانی داشته اند و اولین سری از آن ها مربوط به قرن 12 و 13 میلادی می باشد که به شدت محبوب بوده و تا همین حالا هم روز به روز به این محبوبیت اضافه شده است. مانگاها به قدری محبوب بوده اند که حتی بیشتر سربازان ژاپنی در طول خدمت و سفرشان تعدادی را با خودشان به سفر می بردند و البته آن زمان هم مثل حالا از مانگا برای اهداف تبلیغاتی و سیاسی نیز استفاده می شد. این موضوع سبب شد ساکنین کره هم از طریق سربازان جنگی ژاپن با این آثار آشنا بشوند و بخواهند آثار مشابهی تولید کنند که مختص به خودشان و فرهنگ کشورشان باشد. نتیجه این اتفاق تولد اولین مانهُوای کره ای در دهه اول قرن بیستم بود. برای مشاهده تعداد زیادی از این ها می توانید به سایت مانگا خوان مراجعه نمایید و از آنها لذت ببرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

درباره ی نرم افزار فتوشاپ

همونطور که می‌دونید نرم‌افزار فتوشاپ یک ویرایشگر حرفه‌ای محسوب میشه و هر فردی که در حوزه گرافیک و یا حتی ساخت انیمیشن مشغول فعالیت هست، به طور قطع به استفاده از این نرم‌افزار نیاز مبرمی پیدا میکنه. این نرم‌افزار به قدری قدرتمند هست که می‌تونیم اون رو فراتر از یک نرم‌افزار گرافیکی به حساب بیاریم. حتی میتونیم این طور بیان کنیم که امروزه فتوشاپ چنان جایگاهی رو در بازار کار پیدا کرده که به عنوان یک صنعت به حساب میاد.

با استفاده از فتوشاپ می‌تونید ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین کارهای گرافیکی رو انجام بدید. حتی با استفاده از ابزارها و پلاگین‌های این نرم‌افزار می‌تونید کارهایی رو خلق کنید که به هیچ عنوان واقعیت ندارند اما به قدری حرفه‌ای درست شدند که کاملاً طبیعی جلوه می‌کنند. درست چیزی شبیه به یک معجزه!

آموزش فتوشاپ : https://schoolgraphic.plus/landing/photoshop-tutorials-pro

اهمیت آموزش فتوشاپ

ممکنه این سوال برای خیلی از شما دوستان پیش اومده باشه که اصلاً دلیل یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ چیه و چرا به آموزش فتوشاپ نیاز داریم؟ شاید پیش‌تر از این‌ها یادگیری فتوشاپ چندان مهم نبود، چرا که سهم زیادی از بازار رو تشکیل نمی‌داد. اما به تدریج علاوه بر گسترش حوزه چاپ، با روی کار اومدن شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و یوتیوب و پُر رنگ شدن نقش این شبکه‌ها، کاربران زیادی به این موضوع علاقه‌مند شده و سعی در یادگیری تخصصی‌تر اون دارند.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش دست پخت های ایرانی

یکی از دغدغه های همه مخاطبین هنر آشپزی داشتن یک کتاب یا یک مرجع تخصصی آشپزی است. کتاب های آشپزی با قیمت های روز بسیار گران قیمت هستند. از اینرو بسیاری از افراد به اینستاگرام و سایت های آشپزی روی آورده اند. سایت های آشپزی هم در بسیاری از مواد دستورالعمل غذا را با ساختاری غیر استاندارد ارایه می کنند.

در بسیاری از موارد هم ترجمه یا تالیف هایی که انجام داده اند آنچنان که باید کاربردی نیست. از اینرو مرکز آموزش آنلاین آشپزی سعی کرده است بهترین و کاربردی ترین آموزش ها را برای مخاطبین خود تهیه نماید. در ادامه به آموزش بعضی از این موارد خواهیم پرداخت.

کوفته تبریزی غذای اصیل ایرانی از 1TouchFood

یکی از غذاهایی که آموزش آن بسیار تخصصی است کوفته تبریزی است. کوفته تبریزی از غذاهای اصیل تبریز است که تقریبا می توان گفت که در همه ایران زمین طبخ می شود. این یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ است که شما عزیزان می توانید آموزش و طرز تهیه این کوفته تبریزی اصل خوشمزه را برایتان آموزش داده شده است.

در اینجا نکته بسیار مهمی را در تهیه کوفته تبریزی بیان خواهیم نمود. یکی از رموز تهیه کوفته تبریزی اصل استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب است. این مواد اولیه تازه در شهر تبریز و تمام استان آذربایجان شرقی دارای کیفیت بینظیری هستند. پس یکی از دلایل خوشمزه شدن کوفته تبریزی اصل همین مواد اولیه مرغوب است.

از دیگر غذاهای اصیل ایرانی خوشت ها هستند. خورشت ها غذاهایی هستند آبکی که عموما با برنج سرو می شوند. خورشت های اصیل ایرانی نظیر قورمه سبزی – قیمه و بسیاری خورشت دیگر هستند. این خورشت ها هم طرز تهیه و دستورالعمل های خاص خودشان را دارند. برای تهیه و آموزش هر کدام هم بایستی بهترین رسپی و دستورالعمل را مطالعه کنید.

شاید جالب باشد که بدانید خورشت های سنتی ما فقط قورمه و قیمه نیستند. خورشت هایی که از خوردنشان لذت خواهید برد ولی متاسفانه به دلایل بسیاری از ذهن ها پاک شده و در حال فراموش شدن هستند. از این دست خورشت ها می توان به خورشت آلو بخارا با مرغ اشاره کرد.

آش شله قلمکار با 1TouchFood

یکی از بهترین آش ها و خوشمزه ترین آش های ایرانی آش شله قلمکار است. این آش برعکس بقیه آش ها نظیر آش رشته دارای گوشت است. این آش واقعا خوشمزه است. برای تهیه این آش حتما نفخ حبوبات را بگیرید و اجازه دهید با شعله کم طبخ شود. اینکه بتوانید با یک دستورالعمل درست و کامل این آش را بدون ایراد طبخ کنید یکی از آرزوهای همه ماست. اما مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood توانسته است این کار را انجام دهد. بهترین آموزش آش شله قلمکار را برایتان قرار داده ایم. این آش در فصل سرما بسیار دلچسب است.

طرز تهیه آش شله قلمکار عالی اصفهان برای 10 نفر را بصورت کاملا حرفه ای و اصل می توانید در این بخش مطالعه نمایید.

آش شله قلمکار بدلیل داشتن گوشت می تواند یک وعده غذایی کامل انتخاب شود. معمولا آش ها را با نان یا بدون نان میل می کنند. حواستان باشد که بعد از خوردن آش به هیچعنوان آب میل نکنید که مطمینا دل درد خواهید شد. برای طبخ این آش کمی صبر و حوصله داشته باشید و کمی دقت کار تمام است.

آموزش آشپزی با سایت 1TouchFood

مرکز آموزش آنلاین آشپزی توانسته است با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بسیاری از غذاهای سنتی و محلی ایران را در کنار انواع غذاهای ملل آموزش دهد. همانطور که می دانید در بخش آموزش آشپزی رایگان توانسته ایم بسیاری از رسپی ها و دستورات غذایی را آموزش داده و با جدول ارزش غذایی و طرز تهیه انواع آن بصورت گام به گام و مرحله به مرحله قرار داده ایم. در باره آموزش آشپزی حرفه ای ذکر چند نکته خالی از لطف نیست.

  • ارایه بهترین دستور پخت ها
  • ارایه بهترین روش کار برای طرز تهیه انواع غذا
  • ارایه جدول ارزش غذایی
  • امکان پرینت و چاپ رسپی و دستور پخت
  • ارایه کامل و دقیق مواد لازم طرز تهیه
  • ارایه کامل و دقیق مراحل اجرای پخت و طرز تهیه
  • قرار دادن تصاویر مرتبط و جذاب
  • راحتی کار و کاربر پسند بودن آموزش آشپزی

ما در مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood منتظر شما عزیزان هستیم.

ناهار چی بپزم ؟

این سوال دیگر خسته کننده شده است. شما می توانید با مطالعه ناهار چی بپزم با بیش از 100 تنوع غذایی بهترین غذاها را برای وعده های ناهار خود انتخاب نمایید. اینکه بدانید ناهار چی بپزید بایستی دارای لیستی باشید که بتواند بهترین ها را برای شما انتخاب نموده باشد. کافیست با مواد اولیه ای که در منزل دارید بدنبال غذای مورد علاقه تان باشید.

داشتن تنوع در وعده های ناهار بسیار واجب است. اینکه بتوانید از بین چندین غذای خوب و سالم یکی را انتخاب کنید به عهده خودتان است.

امروزه با آمدن سایت های مختلف برای آشپزی و اینستاگرام دیگر نیازی به تفکر نیست یا اینکه از کتاب آشپزی بخواهید چیزی را انتخاب کرده و بیاموزید. ما کار شما را راحت کرده ایم.

طرز تهیه غذاهای اصیل ایرانی با 1TouchFood

یکی از بخش هایی که در مرکز آموزش آنلاین آشپزی با عنوان آموزش غذاهای اصیل ایرانی قرار داده شده است طرز تهیه انواع غذاهای محلی است که فعلا با آموزش بیش از 250 غذای اصیل ایرانی کار خود را آغاز کرده است. این بخش بزودی دنیایی از غذاهای اصیل ایرانی خواهد شد. در نظر داشته باشید که ایران زمین با این پهناوری دارای قومیت ها و مناطق مختلف است. این قومیت ها هم هر کدام دارای غذاهای مختلفی هستند.

خورشت آلو بخارا با مرغ از غذاهای اصیل ایرانی

این خورشت هم یکی از بهترین و خوشمزه ترین خورشت های سنتی ما ایرانیان است که امروزه کمتر طبخ می شود. مرکز آموزش آنلاین آشپزی بهترین و کاربردی ترین رسپی برای این خورشت خوشمزه را در سایت 1TouchFood قرار داده است. شما می توانید با مطالعه آموزش و طرز تهیه خورشت آلو بخارا با مرغ این خورشت خوشمزه را بیاموزید و آن را برای عزیزانتان در منزل طبخ کنید.


 

فراموش نکنید که یکی از نکات مهم در تهیه یک خورشت خوشمزه استفاده از مواد اولیه مرغوب است. این مواد بایستی با کیفیت بالا باشند. البته اگر ارگانیک باشند که خیلی بهتر است. همانطور که از نام این خورشت پیداست دارای آلو بوده و ماده اصلی آن نیز مرغ است. این خورشت بسیار اصیل و خوشمزه می باشد. سعی کنید خورشت آلو بخارا با مرغ را حتما در وعده های هفتگی خود قرار دهید.

قطعا شما و خانواده و دوستانتان از خوردن این خورشت خوشمزه لذت خواهید برد.

باسلوق خانگی از خوراکی های اصیل ایرانی با 1TouchFood

باسلوق ها یکی از شیرینی ها و خوردنی های اصیل ما ایرانی ها هستند. معمولا این خوراکی را با آجیل سرو می کنند و در ایامی مانند چهارشنبه سوری در سفره ما ایرانیان دیده می شود. این خوراکی بسیار خوشمزه و لذیذ است. بچه ها و بزرگتر ها واقعا از خوردن این شیرینی لذت می برد. باسلوق مخصوص ما ایرانی ها می باشد و با تنوع های بسیار کم در بازار موجود است.


 

باسلوق در تمام ایران یک شکل است و دارای خواص بسیاری است. البته بایستی در خوردن آن بسیار دقت داشته باشید. معمولا باسلوق را با چای داغ میل می کنند. برای آموزش باسلوق خانگی می توانید از سایت 1TouchFood استفاده کنید. بهترین آموزش را برای باسلوق خانگی در اینجا برایتان قرار داده ایم.

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

HamedMX
https://hamedmx.com/
Biography of HamedMX:
Rouhollah Hamed (born September 21, 1978, Mashhad, Iran) better known as HamedMX is a singer, songwriter, musician, composer and actor.
Rouhollah started his career in 2018 by publishing instrumental songs. His nickname in cyberplace is “hamedmxx” or “hamedmx” and he is known for his smooth jazz tracks. the genre of commercially oriented crossover jazz and easy listening music. he found his love in smooth jazz when he was 5 years old. in 2018 he officially entered the field of music and production with publishing music named “The River”.
Personal life:
his personal life is so greatful for him. he spends time with family. playing golf and swimming sometimes. he loves his small family and always trying to make the best for them. Most of his free time is about writing future plans, spending time with family, and playing music.
https://twitter.com/HamedRouhollah
https://www.youtube.com/channel/UCl4GWqcykxNjnPn-gXCQ5Jw
https://www.instagram.com/hamedmxx
https://open.spotify.com/artist/2h7F7wrLizNEusqtpEX0kv
https://soundcloud.com/hamedmx
https://www.pinterest.com/hamedmxx/
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hamedmx



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

منطقه باکرکوی کجاست؟

باکرکوی یکی از پررفت و آمدترین خیابان های شهر استانبول است. به همین دلیل از هر نقطه از شهر، می توانید برای رسیدن به این محله وسایل نقلیه ای مانند اتوبوس پیدا کنید. اما بهترین راه دسترسی، استفاده از مترو است. شما می توانید خودتان را به متروی میدان تقسیم برسانید و پس از ۴۵ دقیقه در محله باکرکوی و بازارهای هیجان انگیز آن قدم بزنید.

منطقه باکرکوی مابین بزرگراه E-5 و ساحل دریای مرمره قرار دارد برای دسترسی از دو منطقه مشهور سلطان احمد و تکسیم، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  • از ایستگاه اتوبوس اکبیک فاتح با استفاده از خطBN1 می‌توانید به ایستگاه گزی یولو باکرکوی برسید.
  • خط تراموایT1 را در سلطان احمد سوار و در ایستگاه زیتین بورنو پیاده شوید. سپس با متروی خط M1، از ایستگاه زیتین بورنو به ایستگاه باکرکوی/اینجیرلی بروید.
  • در ایستگاه تراموای فیندیکلی، خطT1 را به مقصد سیرکجی سوار شوید. سپس در ایستگاه اسکله امینونو فاتح، با استفاده از خط اتوبوس BN1، به ایستگاه گزی یولو باکرکوی بروید.
  • از ایستگاه متروی تکسیم با خطM2 به ایستگاه ینی‌کاپی بروید و از آنجا، با خط M1 راهی ایستگاه باکرکوی/اینجیرلی شوید.

 

تاریخچه باکرکوی ترکیه، یادگار امپراطوری روم

این روزها بیشترین شهرت محله باکرکوی به مراکز خرید و بازارهایش است.اما این منطقه آنقدر در تاریخ قدمت دارد که می توان یک کتاب کامل تاریخی را درباره سرگذشت کوچه ها و خیابان هایش نوشت. محله باکرکوی ابتدا در دوران روم ساخته شد و یک محوطه سرسبز و خوش آب و هوا برای گذران وقت پادشاهان بود. آن روزها به این منطقه ییلاقی دهکده اوزون سیتی یا روستای راه دور معروف بود. زمان امپراطوری عثمانی ها دوره اوج محبوبیت این تفرجگاه زیبا و ساحلی بود.

اما محله باکرکوی امروزی در سال ۱۹۷۰ به جایی آرام و بی دغدغه برای زندگی در ترکیه تبدیل شد. این منطقه حالا یک شهرک مسکونی و تجاری پررونق است که با وجود آب و هوای بی نظیر و مجتمع های تجاری شگفت انگیزش، از مهم ترین جاهای تفریحی استانبول هم به حساب می آید.

 

ویژگی های محله باکرکوی

پس از گذر از تاریخ پر فراز و نشیب، امروز باکرکوی یک شهرک مسکونی و تجاری پررونق است. این محله با وجود آب و هوای بی نظیر در مجاورت دریا و مجتمع های تجاری بزرگش، یکی از مهم ترین محله های تفریحی و جاذبه های گردشگری استانبول  به حساب می آید.محله باکرکوی یکی از قدیمی ترین بخش های شهر است و در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. منطقه باکرکوی از قسمت جنوبی در حاشیه ساحل دریای مرمره شکل می گیرد و از شمال در همسایگی باغچه لی اولر، از شرق در همسایگی با زیتون بورنو و از غرب در همسایگی با کوچوک چکمجه قرار دارد. تمام این محله ها در گذشته بخشی از باکرکوی بوند اما با گذشت زمان و افزایش جمعیت، تقسیم بندی محله های استانبول تغییر کرد.

به محض ورود به محله تاریخی باکرکوی شور زندگی و هیاهو را احساس می کنید. معماری متفاوت و قدیمی شهر، خیابان های پهن و قدیمی و بازارهای محلی متنوع شما را هیجان زده خواهد کرد و بدون شک بازدید از این محله برای شما خاطره انگیز می شود. امکانات رفاهی و سطح زندگی در این محله بالا می باشد و از ویژگی های اصلی آن مرکز خرید های متعدد می باشد. بازارهای هفتگی متنوع و محلی و پاساژگردی در باکرکوی یک تفریح جذاب برای مسافران و مردم محلی می باشد. میدان اسب‌سوار ولی افندی که به عنوان بزرگ ‌ترین و قدیمی‌ ترین مسیر مسابقه‌ ی اسب ‌سواری در کشور ترکیه شناخته می شود نیز در باکرکوی قرار دارد. از دیگر بناهای مهم این منطقه می توان فرودگاه آتاتورک، مرکز تجارت جهانی استانبول و ورزشگاه دو و میدانی آتاکوی را نام برد. 

همانطور که اشاره شد در گذشته باکرکوی به عنوان یک منطقه ییلاقی استفاده می شد. به همین دلیل این منطقع دارای جاذبه های طبیعی متعددی می باشد. از این جاذبه های طبیعی می توان به جنگل آتاتورک، ساحل و پلاژ ساحلی فلوریا استانبول، پارک بوتانیک باکرکوی و پارک ساحلی یشیل کوی اشاره کرده که توصیه می شود فرصت دیدن آنها را از دست ندهید.

 

مهم ترین مراکز خرید باکرکوی، بازارگردی در دهکده تجاری پررونق

محبوب ترین تفریحی که می توانید در منطقه تاریخی و ساحلی استانبول داشته باشید، گشت و گذار در مراکز خرید است. قیمت های مناسب و تنوع محصولات اصلی ترین دلایل این محبوبیت هستند. به علاوه بازارگردی در بلوار اصلی باکرکوی هم فال است و هم تماشا؛ چراکه می توانید رو به دریای مرمره بنشینید و خستگی پیاده روی را با لذت تماشای ساحل از تن بیرون کنید. برای اینکه زمان بندی مناسبی داشته باشید و تجربه خرید دلپذیری برای خود ثبت کنید، ۳ مورد از مهم ترین مراکز خرید باکیرکوی را بشناسید.

 

۱- مرکز خرید مارمارا فروم، یک پاساژ لوکس در دل محله تاریخی

مرکز خرید مارمارا فوروم یک ساختمان لوکس و مدرن با معماری خاص و امکانات ویژه در محله باکرکوی است. همه چیزهایی که از مجتمع تجاری انتظار دارید در مارمارا فوروم فراهم است. واحدهای تجاری متنوع، رستوران و کافه، سالن سینما و شهربازی همه امکاناتی هستند که با بازدید از این مرکز خرید، به آن ها دسترسی پیدا می کنید.

 

۲- مرکز خرید گالریا استانبول، جایی برای همه سلیقه ها

در حاشیه ساحل دریای مرمره یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول را می بینید. مرکز خرید گالریا همان جایی که می توانید ساعت ها در ان بگردید و از این گشت و گذار بدون خستگی و با دست پر به خانه برگردید. ۱۳۴ واحد تجاری در این مرکز خرید قرار دارد که شامل لباس، لوازم خانگی، لوازم آرایش و اسباب بازی هستند. شما می توانید در رستوران ها و کافه های طبقه همکف بنشینید و کودکان خود را به محوطه زمین بازی بسپارید.

۳- مرکز خرید کاپاسیتی، مجتمعی در قلب باکرکوی

این مجتمع تجاری هیچ زمانی از روز خلوت نیست. قرار گرفتن در مرکز منطقه باکرکوی و دسترسی آسان، مهم ترین عاملی است که این ساختمان مدرن را به اولین انتخاب شهروندان و گردشگران برای خرید تبدیل می کند. بهترین برندهای دنیا در مرکز خرید کاپاسیتی نمایندگی دارند. علاوه بر آن می توانید هرچه می خواهید از این پاساژ بخرید و در نهایت سری به رستوران های آن بزنید تا خستگی خرید با لذت طعم یک غذای منحصر به فرد از بین برود.

 

شنبه بازار باکرکوی

اگر به بازارهای سنتی علاقه مند هستید و یا به دنبال تنوع هستید توصیه می شود که از شنبه بازار سنتی باکرکوی دیدن کنید.  شنبه بازار باکرکوی معروف ترین بازار سنتی شهر استانبول است که با گشت و گذار و جستجو در آن می توانید یک خرید ملک در استانبول به صرفه و ارزان داشته باشید. اگر به این بازار سر زدید توصیه می شود  امتحان کردن غذاهای خیابانی سنتی آن را از دست ندهید و از میل کردن غذاهای بی نظیر و خوش رنگ و طعم لذت ببرید.

علاوه بر موارد ذکر شده برخی دیگر از پاساژ های مهم این منطقه عبارتند از مرکز خرید آتریوم، مرکز خرید A پلاس آتاکوی،مرکز خرید فلایین، مرکز خرید گالریا.

 



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
 

 

 

Um heutzutage dein Geschäft zu expandieren, ist eine der effizientesten Methoden Online-Verkaufen. Hierzu brauchst du ein gutes Webdesign Wien von webhead. Viele Händler und Dienstleister spielen bereits mit der Überlegung eine Online-Verkaufsstelle zu starten.

Hier bei ist aber auch wichtig, dass grundlegende Online-Vertriebsregeln beachtet werden, verlass dein traditionelles Geschäft und denk darüber nach Online Geld zu verdienen, um deine Dienstleistungen oder Produkte Online zu verkaufen.

Lokal mit einem Geschäft haben Sie nur eine kleine Reichweite, hier ist auch ausschlaggebend, ob du in einer belebten oder eher unbelebten Ort verkaufst. Online funktioniert das anders, mit Marketing hast du die Möglichkeit die gesamte Welt zu erreichen.

Mit Hilfe von engagierten und spezialisierten Mitarbeitern  kann webhead dieses Ziel gemeinsam mit dir erreichen. Wir haben alles was du im Internet brauchst um erfolgreich zu arbeiten.

Wir als Webagentur Wien bauen dir dein Geschäft auf und kümmern uns um alle Ecken und Kanten die notwendig sind, ein erfolgreiches Geschäft Online zu führen.

webhead - Webdesign Wien, kümmert sich um alle Ihre Online Bedürfnisse und ist zugleich die perfekte SEO Wien Agentur, somit bist du nur noch ein Kontaktformular von deiner Umsatzsteigung entfernt.

Auch Themen wie Corporate Design, Ihr Unternehmensdesign und Ihre Farbgestalltungen werden berücksichtigt in der Entwicklung Ihres Webdesigns.

Für die Implementierung Ihrer Produkte oder Dienstleistungen, für die Generierung Ihrer Contents, bei uns wird wirklich alles abgedeckt.  Mit anderen Worten, eine professionelle Website, die mit den neuesten Technologien der Welt gestaltet wurde, ist ein Muss.

webhead mit einem kompetenten und dynamischen Team in diesem Bereich, kümmert sich um die Bereitstellung von Dienstleistungen wie Online-Shop-Design, Corporate-Website Design,

persönliches Website Design, Online-Bildungs-Website Design, Restaurant-Website Design, architektonisches und ziviles Website-Design,

Mode-Website-Design, Nachrichten- und Blog-Website-Design, Reservierungs-Website-Design, medizinisches Website-Design oder fragen Sie Ihre spezifische Website einfach an.

Ihr Unternehmen benötigt möglicherweise zusätzlich zur Website ein Logodesign, wir decken Sie in allen Bedürfnissen ab, kontaktieren Sie uns einfach für Ihr Webdesign Wien.

Nutzen Sie unsere Erfahrungen und Verkaufstrategien im Online-Bereich für Ihr Unternehmen, machen Sie nicht die ganzen leeren Kilometer erneut, die wir hinter uns haben.

Angesichts der Tatsache, dass heute jeder in jeder Community ein Smartphone hat, kann eine App eine einzigartige Gelegenheit sein aus der Menge herausgehoben zu werden.

Sein Sie noch der erste in Ihrer Tätigkeit oder Branche, der auch schon eine moderne Handy-App anbietet.

Gemeinsam können wir viel erreichen, nutzen Sie einfach das Kontaktformular unserer Webseite für ein kostenloses und unverbindliches Beratungsgespräch.

Der letzte Schrittt zum erfolgreichem Vertrieb Ihrer Produkte und Dienstleistungen ist SEO oder ähnliche Marketing Strategien wie PPC, Social Media und SMADS.

SEO ist eine Suchoptimierung Ihrer Website, sodass Sie auf Google besser auffindbar sind, denn heutzutage wird fast jede Dienstleistung oder Produkt auf Google gesucht.

Ohne Besuch und Bewegung in Ihrer Webseite, wird es auch wenige Verkäufe geben und das ist ja nicht unser Ziel.

Damit Ihre Website gezielt besucht wird und Ihre Keywords bei Google in den ersten Rängen der Google-Suche erscheinen, hier handelt es sich um SEO Wien.

SEO Wien und generell Österreich gehören zu webhead 's stärksten Leistungen, viele Konsumenten haben davon bereits profitiert. Besuche uns jetzt auf unserer Website – buche jetzt: webdesign wien, seo wien, appdesign wien oder lass dir einfach alles Online erledigen.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 11 / 1400 | نظرات ()